EDB Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har tenkt til å kjøpe meg vannkjøling etterhvert.Så har jeg sett litt rundt å finni noen deler jeg har lyst på, så lurer på om de er bra og passer sammen. AC radiator, "airplex EVO 360" AC vanntank, "aquatube" Eheim 1250 vannsirkulasjonspumpe AC vannblokk, GPU (GeForce4), "twinplex" AC vannblokk, chipset (P4), "twinplex" + slanger,nipler osv Cpu blokk har jeg ikke bestemt meg for enda.Noen som har noen forslag, har p4 2.8 Er disse delene "ok"? Noen som har noen forslag til noen bedre noen? Er det mye vits med 1200 liter/time? forskjell i temp? Passer Eheim 1250 i denne?.Ser det at det står at Eheim 1046 passer, men ikke om Eheim 1250. Takk til alle svar Lenke til kommentar
razer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det der vil passe ja, har noe lignende selv. Men den pumpa der er litt vel overkill, ville heller anbefalt en 1048. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Er det lite vits med de 1200 liter/time mener du? Bråker pumpa de mye a? Er det ikke kjekt med 1200 liter/time hvis man etterhvert skal ha vannkjølt hd'r også? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det lite vits med de 1200 liter/time mener du?Bråker pumpa de mye a? Er det ikke kjekt med 1200 liter/time hvis man etterhvert skal ha vannkjølt hd'r også? Nå er det vel sjelden vits å bruke vannkjøling på Harddisk.... Hvis du ikke her flere av dem, som sitter veldig tett... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du ikke her flere av dem, som sitter veldig tett... Er det ikke litt vansklig å sette de nærme hverandre hvis man har vannkjøling på de a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå