henrik_s Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hei! Tenker spessielt på CPU og hovedkort (og kabinett). Pcen min består hovedsaklig av: Athlon XP 1700 512mb asus A7N266-VM og ett Radeon 9600 128mb er på tide å oppgradere, eller bør eg vente? Hvilke komponter vil dere anbefale å oppgradere til? hvilket kabinett er bra? bør bli rundt 2300kr takker for svar MVH Henrik Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Med tanke på hva du har fra før av og at du kan bare bruke 2300,- kr, så får du ikke noe som er raskere enn det du har. Hadde du hatt ett par tusen mer så... Min mening iallefall Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Med tanke på hva du har fra før av og at du kan bare bruke 2300,- kr, så får du ikke noe som er raskere enn det du har. Hadde du hatt ett par tusen mer så...Min mening iallefall bør kanskje nevne att det var CPU, hovedkort og kabinett eg skulle ha Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Med tanke på hva du har fra før av og at du kan bare bruke 2300,- kr, så får du ikke noe som er raskere enn det du har. Hadde du hatt ett par tusen mer så...Min mening iallefall bør kanskje nevne att det var CPU, hovedkort og kabinett eg skulle ha Nettop Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) *sletta* dere var ikkje stort til hjelp. det må da gå ann å få no bedre enn det eg har nå for 2300? nå har eg jo bare 1.4 ghz, og ett gammelt hovedkort som bare støtter opptil 266mhz bus. Og kabinettet eg har støtter bare m-ATX, så da trenger eg nytt kabinett for nytt HK, samma hvilket bare ikkje Q-tec, og må følge med PSU, og det må selfølgelig ver Miditower. Endret 8. februar 2004 av henrik007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå