prinsen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg er helt desperat fordi jeg får ikke tak i hk med socket fcpga.umulig å få kjøpt nytt og brukt vanskelig. ønsker 133 buss,intell brikkesett og raid. hva skal jeg gjøre? håper å unngå å skifte pcu og ram. håper at noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 har et jeg,men tror ikke det er raid på det... Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 er det abit st6?vet om et med via brikkesett og 100 buss,men det blir for gammelt.er det 133 buss på det du har? hvis jeg ikke fåt tak i et med raid så er jeg innteresert. hva med ett helt nytt kort, er det mulig å få tak på det? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er et kort her.. vet det ikke er Intel chipsett, men er det så farlig da? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg er nå litt sær jeg da,og jeg får frysninger av å se og vite at det er isa slotter i mitt kabinett. aldri... jeg skal gjøre mitt ytterste for å få det jeg vil ha, og går det ikke så driter jeg i det og oppgraderer alt til p4 men takk for tipset Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 SKjønner egentelig ikke vitsen med å begynne å kjøpe nytt hovedkort til noe så gammelt. Kjøp heller alt nytt du. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg er nå litt sær jeg da,og jeg får frysninger av å se og vite at det er isa slotter i mitt kabinett. aldri. Om du mener isa slotter på det hovedkortet fUsiOn vist deg, kan eg bare si med en gang at da kan du kjøpe ett P4 system. Du finner ikke mangen 370/fcpga hovedkort uten isa slott(er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå