Gå til innhold

Noe alle burde sjekke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig, jeg likte ikke testen i det hele tatt. Den gav et helt feil bilde av det som ligger i uttrykket, og pga. at jeg visste et par ting hist og pist, greide jeg å få noen og 80 poeng (husker ikke nøyaktig).. men litt moro var det jo uansett da :grin:

Lenke til kommentar

Den testen der får ikkje fram om man er et datanerd...

f.eks du er meir datanerd om du tweaker systemet ditt for å få meir ytelse istedet for morroskyld!

Og datanerder bruker ikkje Netscape framfor Opera.

Studer fasiten, så ser dere at det ikkje får frem om du er en EKTE datanerd, men testen var da morsom og et bra påfinn den...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke nerd, jeg er GEEK!! :grin:

77 poeng.

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-19 19:59 ]

Lenke til kommentar

Du viser tendenser...

Du fikk 66 av totalt 101 poeng

Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd

Snufs, jeg er føler meg degradert :mad:

Lenke til kommentar

Du viser tendenser...

Du fikk 59 av totalt 101 poeng

Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd

Jeg?

Hmm, kanskje fordi jeg også bruker mac...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...