marius-mac Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 er det noen som har provd å instalerere msn 6.1 i linux? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 bruk gaim isteden du, den er bra! Evnt Kopete hvis du vil ha en som bruker Qt. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bruk en IM-klient for Linux som støtter MSN. Du kan velge mellom Kopete eller KMess for KDE, Gaim for GNOME, amsn eller bruke en Jabber-transport (Psi er en kjempefin Jabber-klient). Lykke til. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Hmm den nye versjonen gjør det? Hvordan legger jeg det inn (hørt det er noe med CVS men det har jeg aldri brukt). Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Hmm den nye versjonen gjør det? Hvordan legger jeg det inn (hørt det er noe med CVS men det har jeg aldri brukt). CVS-versjonen ligger på hjemmesiden (høyre side). Så du trenger ikke logge på vha cvs Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) For å svare direkte på spørsmålet. Ikke at denne posten har noe nyttverdi i det hele tatt, men for dere absolutt MSN Messenger 6.1-frelste, kan jeg fortelle at jeg har kjørt den i Linux under CrossOver Office 2.1. Det gikk seint, og noe var ikke helt som det skulle - men resten fungerte overraskende stabilt. Filsending var for eksempel ikke noe problem. Men i native, liker jeg best Kopete eller aMSN. Endret 7. februar 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Hmm den nye versjonen gjør det? Hvordan legger jeg det inn (hørt det er noe med CVS men det har jeg aldri brukt). CVS-versjonen ligger på hjemmesiden (høyre side). Så du trenger ikke logge på vha cvs Ah herlig! Nå får jeg opp bildet til alle som er på Lenke til kommentar
mariux Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Min erfaring er at det har styggest font i hele verden (det er ikke så mange X-programmer som har problemer med det lengre, amsn er et av de få) Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 amsn støtter ihvertfall bilder og slikt Min erfaring er at det har styggest font i hele verden (det er ikke så mange X-programmer som har problemer med det lengre, amsn er et av de få) Jepp! Har sjelden sett verre fonter, men programmet har en del finfin funksjonalitet, og ikke minst brukervennlighet, som de andre kunne lært en del av. Men fontene er et eneste stort minus. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 min erfaring er at det faktisk går an å bytte fonter. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) under innstilliger > tilgjengelighet Endret 8. februar 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
mariux Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ok, jeg mener å ha lett etter den der men fant ingen ting. Kan være at det har kommet i senere versjoner (eller at jeg er dårlig til å lete) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg bruker den nyeste (cvs) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hmm.. lenge siden jeg har testet aMSN. Sist jeg så på den så den utrolig stygg ut. Kansje teste på nytt? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 cvs-versjonen er ganske artig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå