Hittman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I det 4. programmet høsten 2002 har Autofil en reportasje om Honda NSX. Er det noen som vet hvilken låt som spilles som intro for det innslaget? Har forsøkt å finne det ut på nettsidene til NRK uten hell... Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vet ikke om dette hjelper deg noe spess, men Autofil har en tendens til å BARE bruke Big Beat sanger. Det skal dog nevnes at jeg kun har sett 12-15 autofil episoder i mitt liv, men samtilige av de episodene har hatt en eller flere sanger fra "big beat" erea`en. Søk litt på Chemical Brothers, Prodigy, Fatboy slim, Bentley Rythm Ase, Crystal Method, Fluke, Dust Brothers, freestylers, BT. (kommer dessverre ikke på noe mere nå). Hadde sangen noe vocal? Om du husker den, så kan jeg kanskje hjelpe deg mere. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Det er samme konklusjonen jeg har kommet til. De spiller kun ca 30 sek av låta, og helt i begynnelsen er det et par replikker. "I began to feel the power" og "Good god" er de replikkene som går igjen. Hele greia ligger ute på nrk.no sine sider under nett-tv saken. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Gå til www.nrk.no og klikk på nett-tv. Er du ikke registrert bruker må du registrere deg. Men jeg fant den og her : http://jarlepage.no-ip.org/thejarlepage/fi...il_hondansx.wmv Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ummm... Aldri hørt den sangen før, men sangen ligger i big beat gaten. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sorry at jeg drar opp en _utrolig_ gammel tråd, men lurer på det samme, og så ikke behovet for å lage en ny. Noen som vet? Har leita i årevis.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Skjønner at nye folk ikke har full oversikt over alle tråder på forumet, så jeg skal spare deg/dere for kjeft. Spør her istedet. Rapportert. Edit: Ingen av dere var spesielt nye. Endret 7. mai 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sorry sorry, er ikke innom her ofte, visste ikke det fantes en slik tråd. Tar opp diskusjonen der Takk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sorry sorry, er ikke innom her ofte, visste ikke det fantes en slik tråd. Tar opp diskusjonen der Takk. 8559435[/snapback] Da stenger vi denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg