Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) hmm... siden du ble så fornærmet over at jeg ikke hadde kommentert den enda, så får jeg vel gjøre det nå da! :D én ting: krysset burde kanskje bli trykket ned når man trykker på det? bare et forslag! Edit: var visst der det! bare treig... Endret 8. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du skal alltid rippe gode idèer du, PT! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hadde gjort seg med en liten preload på mouseover bildene Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er et preload der, men det funker ikke ordentlig... men hva annet kan man forvente når det er enden som har skrevet det??? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 En idè var det hvertfall Kunne gjort endel mer spennende ut av det med et mer avansert prog though keep it up pt ! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 En idè var det hvertfall Kunne gjort endel mer spennende ut av det med et mer avansert prog though keep it up pt ! Joda, jeg har planer om å "rippe" noe litt mer avansert, men jeg har ikke helt bestemt meg for nøyaktig hvilket enda. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Edit: var visst der det! bare treig... den kom da jeg tipset om at det var en bedre måte enn hover Les hele lipsum teksten (litt over halvveis nede) Det er et preload der, men det funker ikke ordentlig... men hva annet kan man forvente når det er enden som har skrevet det??? Har ikke sett deg prøve å hjelpe mange med guider o.l. så du bør kanskje ikke kast stein i glasshus. Metoden min virker, men kan være feil implementert (om det er mulig ), eller det kan være deg Neida, seriøst; vet ikke hva som gjør at det ikke virker, og jeg har ikke hatt tid til å se på det. Endret 8. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei, jeg vet jeg ikke har hjulpet mange med guider og sånn, men det er fordi jeg rett og slett s u g e r på koding og sånn! Og jeg kaster ikke stein i huset mitt men etter det jeg kan se så er ikke koden feilplassert heller... og lipsumen var konge! :D Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kul idé, men har sett noe lignende, men der var det skrift på en printer... Tøft laget! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (kanskje ikke SÅ , men det er litt ) Har fått lov av M$ å bruke programmene deres til å lage lignende greier, så nå holder jeg på med m$ outlook Fisk Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fått lov an MS? Har du faktisk spurt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Fått lov an MS? Har du faktisk spurt? Jepp Vil jo ikke havne i trøbbel med M$ heller for et lite hobbyprosjekt... Får riktignok ikke gjøre noe kommersielt ut av det, men det gjør ikke så veldig mye akkurat... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvis resultatet blir bra så må du sende inn til de så kanskje de belønner deg for "godt arbeid" MS Norge eller globalt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) hvis resultatet blir bra så må du sende inn til de så kanskje de belønner deg for "godt arbeid" MS Norge eller globalt? Kanskje det Kontaktet M$ Norge på lørdag og fikk svar i dag. EDIT: Må sørge for at denne versjonen funker i IE da Endret 9. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehe, sant det. Sånn er det å jobbe med djevelens velsignelse Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) (kanskje ikke SÅ , men det er litt )Har fått lov av M$ å bruke programmene deres til å lage lignende greier, så nå holder jeg på med m$ outlook Fisk Hehe, ikke dum ide Pluss at du fikk lov til av M$ var jo litt artig hehe Edit: skriveleif Endret 9. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Apropos det dere driver med nuh. Jeg skal ligne noe som ligner et operativsystem i HTML, tenker jeg. Hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Apropos det dere driver med nuh. Jeg skal ligne noe som ligner et operativsystem i HTML, tenker jeg. Hvis jeg gidder. Det tar sikkert _litt_ mye tid Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Apropos det dere driver med nuh. Jeg skal ligne noe som ligner et operativsystem i HTML, tenker jeg. Hvis jeg gidder. Sånn, DOS/Command prompt interface eller desktop, med startmeny og kontrollpanel osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå