Gå til innhold

PT kjeder seg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En idè var det hvertfall :) Kunne gjort endel mer spennende ut av det med et mer avansert prog though :) keep it up pt ! :)

Joda, jeg har planer om å "rippe" noe litt mer avansert, men jeg har ikke helt bestemt meg for nøyaktig hvilket enda.

Lenke til kommentar
Edit: var visst der det! :D bare treig... :p

den kom da jeg tipset om at det var en bedre måte enn hover ;)

Les hele lipsum teksten (litt over halvveis nede) :p

Det er et preload der, men det funker ikke ordentlig... men hva annet kan man forvente når det er enden som har skrevet det??? 

Har ikke sett deg prøve å hjelpe mange med guider o.l. så du bør kanskje ikke kast stein i glasshus. Metoden min virker, men kan være feil implementert (om det er mulig :) ), eller det kan være deg :p Neida, seriøst; vet ikke hva som gjør at det ikke virker, og jeg har ikke hatt tid til å se på det.

Endret av enden
Lenke til kommentar
Fått lov an MS? Har du faktisk spurt? :wow:

Jepp :p

Vil jo ikke havne i trøbbel med M$ heller for et lite hobbyprosjekt... Får riktignok ikke gjøre noe kommersielt ut av det, men det gjør ikke så veldig mye akkurat...

Lenke til kommentar
hvis resultatet blir bra så må du sende inn til de så kanskje de belønner deg for "godt arbeid" :)

MS Norge eller globalt?

Kanskje det :)

Kontaktet M$ Norge på lørdag og fikk svar i dag.

EDIT: Må sørge for at denne versjonen funker i IE da :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
:w00t: (kanskje ikke SÅ :w00t: , men det er litt :D )

Har fått lov av M$ å bruke programmene deres til å lage lignende greier, så nå holder jeg på med m$ outlook :D

Fisk

Hehe, ikke dum ide :) Pluss at du fikk lov til av M$ var jo litt artig hehe :lol:

Edit: skriveleif :blush:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...