PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Øhy! Ikke ta over tråden min ffs! @FuLu Hvilken td tenker du på når du sier "den siste"? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Denne <td class="menyresten"></td> Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) (Bortevekk) Endret 7. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 nå mener jeg at bruk av iframe med scroll ikke er å designe riktig jeg da, men vi gidder ikke diskutere i denne tråden. Opprett en egen en hvis du vil at jeg og satyrium skal bombardere deg med linker Trøst deg med at scrollbar modifisering er foreslått i css3 (ikke det at IE støtter css2 enda engang ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Denne <td class="menyresten"></td> Nå funker det nesten i IE også. Menyen kommer litt for langt til venstre nå. Bare se her EDIT: Nå har jeg forresten mekket en "lukke-ting-på-krysset-oppe-i-hjørnet", men hva er koden for å bytte ut et bilde når man klikker med musen? Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm, btw, grunnen til at det ikke ser bra ut i IE, er fordi den er i quirk-mode, din doctype er feil Prøv å bytt den med denne istedet: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> eller: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 EDIT: Nå har jeg forresten mekket en "lukke-ting-på-krysset-oppe-i-hjørnet", men hva er koden for å bytte ut et bilde når man klikker med musen? onClick er en fin båt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 javascript rolloverguiden min med onclick ikke onmouseover Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hmm... Nei, da ble det bare en feil til (nederste bilder går lenger ned) http://home.no.net/hwpt/sider/notisblokk/ EDIT: Refererte til FuLu sitt siste svar Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Forresten: Får feil, og sånn irriterende "vil du feilsøke" greie på linje 8 i siden. Mangler en ;, sier IE. Tror feilen er her: <!-- bildeKildeListe = new Array){ "bilder/topp.gif", "bilder/forside.gif", "bilder/forside2.gif", "bilder/hjelp.gif", "bilder/hjelp2.gif", "bilder/hoved.gif", "bilder/mellommeny.gif", "bilder/menyresten.gif", "bilder/menystart.gif", "bilder/ommeg.gif", "bilder/ommeg2.gif", "bilder/kryss.gif", "bilder/kryss2.gif" } Du bør kansje ha en ; etter "bilder/kryss2.gif" Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) jorgenindahouse: Fixed (tror jeg ) Nå er "lukke-tingen-oppe-i-hjørnet" helt ferdig også (brukte "OnMouseDown") Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) jorgenindahouse: Fixed (tror jeg )Nå er "lukke-tingen-oppe-i-hjørnet" helt ferdig også Nix fix, mister. Fremdeles feil. EDIT: to feil på to linjer skrift Endret 7. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Virker som om en liten leif snek seg inn på siden min bildeKildeListe = new Array){ har en ) for mye bildeKildeListe = new Array{ er riktig Har rettet det på siden Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har enden fikset feilen for meg. Det var visst en feil i tutorialen hans som skapte problemer Andre som har forslag til hva jeg an gjøre for å fikse siden i IE? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Akuratt nå så fikk jeg heller lyst til å skrive om hele tabell #%&%¤36 om til div's men orker ikke, tror jeg heller tar kvelden, ser en film eller noe, sittet foran denne skjermen litt for mange timer idag Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Det var det som var planen først (å bruke div), men så fant jeg ut at det sikkert var enklere med tabeller siden IE har det med å fucke ting sånn passelig opp, men IE klarte det fin-fint uten div's også Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 IE klarer det meste , men ikke noe positivt.... ( unntatt heis-mods) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har jeg forresten mekket en "lukke-ting-på-krysset-oppe-i-hjørnet", det var drit kult!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har jeg forresten mekket en "lukke-ting-på-krysset-oppe-i-hjørnet", det var drit kult!! Takker Brukte først OnClick, men så fant jeg ut at Opera ikke likte det, så da ble det OnMouseOver istedenfor, men det funker jo like bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå