PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Kjeder meg kraftig, så jeg øvde meg en smule på slicing og de sakene der... Resultatet ble altså notisblokken Noen som har idéer til hva i all verden det kan brukes til? EDIT: Bare testet i opera EDIT2: Ser jævlig ut i IE *fikse, fikse* Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Noen som har idéer til hva i all verden det kan brukes til? Passer fint i Papirkurven. EDIT: Den var bedre i Opera ja. Endret 7. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hahaha! Egentlig litt kul... /me skal rippe word en gang.. evt photoshop Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Wheee hehe, tydeligvis så har the "notisblokk"-fever kommet til forumet Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) har sett en slik før.... wellers bra! Endret 7. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) har sett en slik før.... wellers bra! Ja, det hadde egentlig vært litt merkelig hvis det ikke var noen andre som hadde gjort det før meg, men jeg har ikke sett noen enda EDIT: Får jobbe litt med IE-kompatibliteten... Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Må jo bare si at selv om ideen og utførelsen var enkel, slår den de fleste sidene vi ser i denne kategorien ned i støvlene Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Nå skal den se en smule bedre ut i IE, men er det noen som har peiling på hvorfor jeg får de merkelige hvite mellomrommene mellom bildene i menyen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kan ikke du mekke javascript:window.close på X'en i hjørnet? Slik at IE lukkes ned når du trykker? Ellers _meget_ fet... (I opera, ikke i IE) Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Kan ikke du mekke javascript:window.close på X'en i hjørnet? Slik at IE lukkes ned når du trykker? Ellers _meget_ fet... (I opera, ikke i IE) God idé Får se om jeg takler det Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Elementer som ikke har innhold, blir litt føkked i IE, prøv å ha font-size: 0; i disse elementene. Edit: så ikke før jeg svarte, men mulig det gjelder samme problem der og, du får prøve Endret 7. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Elementer som ikke har innhold, blir litt føkked i IE, prøv å ha font-size: 0; i disse elementene. Funker ikke Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Prøv å si at den siste TD'en der skal være 100%? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Mens vi er inne på "ripping" av diverse software: iKarsten Den lagde jeg for lenge siden. Langt fra ferdig. Får vel gjøre den ferdig i kveld da... *Hate Opera fordi den ikke tillater modifiserts croll* Det går an å trykke på play, men ingenting skjer. Får legge inn noe musikk. Edit: Woops, kan ikke ha P4 i en AMD 64 Shuttle Endret 7. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 *hate folk som modifierer scroll selv om det ikke er w3 godkjent* opera kan tillate modifisert scroll, men det er av som default. Hmm, hvorfor det må'n tro..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 *hate folk som modifierer scroll selv om det ikke er w3 godkjent* opera kan tillate modifisert scroll, men det er av som default. Hmm, hvorfor det må'n tro..? *Være enig i det som nettopp ble tatt opp her inne hvor design er viktigere enn koder* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 wh1t3inc.: Hvorfor hater du noen som retter seg etter W3C's standarder, og ikke Microsofts standarder? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 for de som designer riktig er ikke scrollbars en essensiell del av sidedesignet, snarere en del av applikasjonen som brukes til å se på siden. Kom ikke her og lag en ny design/kode diskusjon da disse to er tilnærmet uadskillelige Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 OT: Kunne ikke la være, men enden, den avataren din, hadde vært rått og hatt den som "klikkbar smily" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 wh1t3inc.: Hvorfor hater du noen som retter seg etter W3C's standarder, og ikke Microsofts standarder? Gjør ikke det. Som en tilhenger av iframes hadde det vært greit å kunne modifisere scrollen og vite at den funket i de fleste browsere, istedet for å få forskjellig scroll ut i fra browser. Er ikke glad i koder og kommer aldri til å bli det. @ enden: Hvis du har en rød siden med en liten rute i midten til innhold, ønsker du da en blå scroll? Du trenger ikke å svare (i fare for å starte diskusjon som du nevnte), men det er da naturlig at webdesigneren ønsker å kunne gjøre sin egen lille ting med scrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå