johnkey Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal bygge en pc med mini-itx hovedkort, men er ikke sikker på om jeg kan bruke vanlig strømforsyning... Så på denne , men er ikke 52watt i minste laget? Tror jeg skal ha dette hovedkortet, blir i tillegg bare en hd og en cd-rom, via-prosessorene er jo ganske strømgjerrige men.. Skal ikke kjøpe kabinett. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hva skal du bruke pc'en til?? Barebone er jo et godt alternativ til mini-itx. VIA er jo ikke spesielt godt kjent for ytelse, heller at du ikke trenger vifter i pc'en din. Vet ikke hvilken effektbruk et VIA system har Endret 7. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
johnkey Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Skal ha den i bilen til å spille musikk med o.l Kabinettet har jeg tenkt å bygge selv, pga oppheng av hd ol, siden det sikkert blir litt risting.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvordan har du tenkt til å klare å putte 220V inn i den strømforsyningen hvis den skal være i bilen?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Strømforsyningen i dette kabinettet er på 200W så den du nevnte blir kanskje litt i det minste laget Lenke til kommentar
bernini Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvordan har du tenkt til å klare å putte 220V inn i den strømforsyningen hvis den skal være i bilen?? Sånn? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal bygge en pc med mini-itx hovedkort, men er ikke sikker på om jeg kan bruke vanlig strømforsyning...Så på denne , men er ikke 52watt i minste laget? Tror jeg skal ha dette hovedkortet, blir i tillegg bare en hd og en cd-rom, via-prosessorene er jo ganske strømgjerrige men.. Skal ikke kjøpe kabinett. Det går, men da må du ha slimline cd-rom og 2.5" hd. Lenke til kommentar
johnkey Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 joda..har omformer 12>220v men er det noen som vet svaret på spm. mitt: kan det brukes vanlig strømforsyning på mini-itx hovedkort?? går ut ifra det? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 topic: Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå