Gå til innhold

Leatherman- noen som har oversikt?

ostenxx

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg en leatherman. Vet ikke helt hva som er bra av produsenten. Vurderer enten crunch eller wave. Jeg pleier som regel å kjøpe det dyreste for å få det beste. Jeg vet ikke helt om dette gjelder for leatherman-produktene.

None med gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en leatherman...

*gå og sjekke*

juice XE6, og er veldig fornøyd med den..

untatt at jeg har klart å kutte av noe som var for hart med den, det var en ståltråd eller noe brukte ikke kniven men de greiene innerst på tanga.

men jeg tror det samme hadde skjedd uansett hvilken leatherman jeg hadde brukt...

*EDIT*

glemte å si hva som skjedde...

det har blitt store innoverhakk der, så den fungerer nesten ikke lengre der, men den fungerer helt knirkefint ellers...

prøvde jo også o skjere i sandpapir uten å tenke meg om... fikk noen ganske så stygge estetiske skader... men ikke noe mer...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Jeg har Juice KF4.. Den har kanskje ikke så sinnsykt mye stash, men den er jævli genial likevel. Har en annen en også, men den er altfor billig. Greatstar elns. Juice KF4'n ligger i baklomma mi veldig ofte. Kniven og sagen er veldig veldig gode og skarpe. :)

Lenke til kommentar

Takk for tipsene folkens!

Men uansett; hvordan er wave i forhold til crunch? Crunch er jo litt dyrere, så det kan jo hende den har mer "stasj" enn wave. Er i marinen, og det er jo åpnebart en av hovedgrunnene til at jeg har tenkt å investere penger i et slikt verktøy.

Veldig kjekt å ha det når man skal fikle med AG'en, dra på feltøvelse eller fikse et eller annet uforutsett problem.

Mulig de også er billigere her... :roll:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...