Putekos Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I dag har jeg først vært i byen med en venninne (shoppet), deretter vært på kafè og deretter kino,så bare dro jeg hjem etter det. Veeeldig kos, men er sliten. Lenke til kommentar
electronicmalfunction Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 pent lite. kommer vel antageligvis til å sitte oppe til 3 og spille. nok en verdiløs lørdag går unna, dere! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Razorbladebabe: Ka film så dokkor da? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Huff endelig er nok en kjedelig lørdag over her på det glde sørlandet. Er absolutt ingenting som er så ræva som tom konto og venner som drikker. En blir litt små tussete og ender opp med å se på GOLF hele kvelden. Guds død for en lørdag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Denne lørdagen ble ikke så crappy som eg trodde den skulle bli. greit nok egentlig. Lenke til kommentar
electronicmalfunction Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skal bli oppe så lenge som mulig ivertfall, søndags formiddag er det værste jeg veit. Minimalt å finne på, til og med på pcen. Nesten så jeg støvsuger av fri vilje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Filmet siste scene i filmen jeg lager for tiden, sittet med laptoppen på det trådløse nettverket til en kamerat og spillt cs med 100 i ping, snust som en gal, tatt 2 røyk (fy) og lest igjennom forumet 10 ganger. Nothing out of the ordinary. Elsker søndager, for jeg går ikke på skolen på mandager lenger (les: prosjekt). Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Razorbladebabe: Ka film så dokkor da? Bare bea Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Ligget i sofaen under dyne og hatt feberfantasier, la meg etter å ha sett WRC-runden. Våkna igjen ved firetida av at jeg snørrer fullstendig tett... stod opp, fiksa Linux-boksen min (som jeg eksperimenterte litt for mye med tidligere idag) og nå sitter jeg her og vurderer å legge meg igjen... RaZorbLadeKisS, stilig nytt bilde du har under profilen EDIT: skriveleif... Endret 8. februar 2004 av TopDog Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Har spilt vært på jobb (som består av å dytte noen j*vla handlevogner) i 9 timer, drukket 3 liter cola, røyka 30 prince, spilt SWG i 7 timer og ET i 5 timer.. Og nå vurderer jeg å døgne.. Edit: Leifffff Endret 8. februar 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Og nå vurderer jeg å døgne.. Her i huset vurderes det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå