Gå til innhold

Hva har du gjort denne lørdagskvelden?

phnx85

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært i slalombakken 4-5 timer, spist en taco-baguett og dusjet lenge. Akkurat nå tar jeg en iskald Tuborg og skal dra opp til en kompis for og å forse (har 18 kalde Tuborg ventende i kjøleskapet, så dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med et innlegg i denne tråden i morgen :lol:)

Planene i kveld å dra ut på byen.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

voknet i 12 tiden i en ukjent seng. Ble litt krakilsk, men etterhvert så husket jeg at jeg kræsjet i hybelen til ei veninne som kræsjet i hybelen til en kompis :pLitt fyllesjuk, men det gikk over etter at jeg fikk bæsjet litt og kjøpt meg ei brus. Ble forresten veldig overasket når jeg tuslet ut. All snøen var bortevekk og solen stod høyt. *vårstemning*. Kom meg hjem i ett tida, og har vel rallet på pc'n og sett litt TV siden den tid. Tror det fortsetter slik, mulig jeg spretter ei vinflaske, me får sjå ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat kjørt rundt på byn med tanta mi! Noe jeg da ikke har lov til enda da :p . Jeg har alltid ment at Citroen ikke var noe serlig å kjøre, men det er den BESTE bilen jeg noen gang her kjørt :love: . Jeg SKAL ha Citroen når jeg får tatt lappen!

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat kjørt rundt på byn med tanta mi! Noe jeg da ikke har lov til enda da :p . Jeg har alltid ment at Citroen ikke var noe serlig å kjøre, men det er den BESTE bilen jeg noen gang her kjørt :love: . Jeg SKAL ha Citroen når jeg får tatt lappen!

samme mente jeg helt til pappa kjøpte en... de er faktisk ikke gale i det hele tatt

*Drømmer om en Citröen Xantia Activa V6 *

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...