phnx85 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) I dag har jeg vært i slalombakken 4-5 timer, spist en taco-baguett og dusjet lenge. Akkurat nå tar jeg en iskald Tuborg og skal dra opp til en kompis for og å forse (har 18 kalde Tuborg ventende i kjøleskapet, så dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med et innlegg i denne tråden i morgen ) Planene i kveld å dra ut på byen. Endret 7. februar 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 sov leeeenge, sjøl om jeg ikke var å fæsta igår.. (var oppe til klokka 5 torsdagen). så våkna jeg.. spilte litt cs..litt mer cs.. spilte litt gitar.. spiste litt mat. så litt på TV og nå sitter jeg her. HAr ikke planer om å ut ikveld heller. Tenkt å ta en skikkelig slæpp off helg! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har vært helt stille og rolig i dag, og blir nok det resten av helgen også. Skal hjem til muttern i kveld og spise taco, så blir det vel litt film eller noe senere. Sparer alkoholen til neste helg, da er det storfest Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Sovet/runket/spist hele dagen, og det akter jeg å fortsette med. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Sovd, tenkt på hvor mye jeg hater vintern, Daglige rutinen på butikken, spilt cs, enda mer cs, lest noen tester, spist pizza, Prøvd og skaffe penger til fest, gretten, Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Ser ut at eg bare kommer til å idle idag. Men dette er frivillig. Endret 7. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skrevet en S-ATA guide i lagringsmedier. Nå: Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har nettop tapt en pcv i cs. Nå er jeg så sint at jeg står over cs-compoen Sier seg selv at jeg er på dataparty. Lenke til kommentar
kag Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Sov lenge. Var ute å gikk på asfalt (hurray!!). Spilt en del C&CG. Og nå holder jo på å ordner meg fordi jeg skal i middag i kveld. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ikke en dritt hittil, skal snart opp til en kamerat Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg var med på UKM-lokalmønstringa i Flatanger tidligere i dag. Spilte i et band, som tok helt av på scenen under framføringa. Vi kom videre til fylkesmønstringa :-) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 er på LAN nå , og blir nok det resten av kvelden også. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 voknet i 12 tiden i en ukjent seng. Ble litt krakilsk, men etterhvert så husket jeg at jeg kræsjet i hybelen til ei veninne som kræsjet i hybelen til en kompis :pLitt fyllesjuk, men det gikk over etter at jeg fikk bæsjet litt og kjøpt meg ei brus. Ble forresten veldig overasket når jeg tuslet ut. All snøen var bortevekk og solen stod høyt. *vårstemning*. Kom meg hjem i ett tida, og har vel rallet på pc'n og sett litt TV siden den tid. Tror det fortsetter slik, mulig jeg spretter ei vinflaske, me får sjå Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg skal på dugnad i morgen kl 1000, så blir nok en rooolig hjemmekveld. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har jeg akkurat kjørt rundt på byn med tanta mi! Noe jeg da ikke har lov til enda da . Jeg har alltid ment at Citroen ikke var noe serlig å kjøre, men det er den BESTE bilen jeg noen gang her kjørt . Jeg SKAL ha Citroen når jeg får tatt lappen! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har jeg akkurat kjørt rundt på byn med tanta mi! Noe jeg da ikke har lov til enda da . Jeg har alltid ment at Citroen ikke var noe serlig å kjøre, men det er den BESTE bilen jeg noen gang her kjørt . Jeg SKAL ha Citroen når jeg får tatt lappen! samme mente jeg helt til pappa kjøpte en... de er faktisk ikke gale i det hele tatt *Drømmer om en Citröen Xantia Activa V6 * Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I dag har eg gjort: Ingenting.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm..så på UKM i Hamar her... så råna vi rundt etterpå ^^ så blirre nerding resten av kvelden. Åt en kebab i byen, men den var ikke noe god, må nok handle på det vanlige stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå