Diablito2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg trenger ei GOD vifte til denne kjøleren! med mest mulig luftgjennom strømming, (IKKE delta). jeg har denne viften, og den er ikke no bra, den skal liksom flytte 62m/3 men det er så vidt jeg skjenner at den blåser. jeg må ha ei vifte som er 80 eller 92 mm stor. -diablito- Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du sier du må ha en vifte med mest mulig luftgjennom strømming.Hvorfor ikke gå inn på microplex og se hvilke vifter som blåser bra da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Fordi enten vil han ha et par ekstra poeng i sin postcount, eller så er han for lat til å faktisk scrolle litt ned å lese det som står på microplex.no. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg har sett på denne og denne men jeg tror de bråker selv på lavt turtall, noen som har erfaring med disse viftene?? Endret 7. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjøp ei Papst vifte. Beste du får. ENkelt og greit Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 gud hjelpe hvor irriterende det er med linker til DENNE... Kan dere ikke bare skrive navnet på hva det er dere linker til også da, slik at jeg slipper å måtte trykker her og her for å finne dette og dette? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Rent generellt gäller att ju större luftflöde, särskilt vid motstånd/tryckskillnad, desto högre ljudnivå. Alltså är det bara att välja om du vill ha luftflöde eller tystnad. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå