eviegirl Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har jeg nettopp kjøpt meg en SE Z600, og lurte på hvordan man gikk frem for å sette opp MMS? Har YoungTalk abonnement... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 www.netcom.no se i høyre spalte for instillinger Lenke til kommentar
eviegirl Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 nå har jeg fått innstillingene fra netcom og greier...men fortsatt så virker det ikke å sende en mms. jeg gikk gjennom brukerveiledninga for manuell instilling også, og alt stemte. hvorfor virker det ikke? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 For at de nye instillingene skal virke, så hjelper det av og til å skru av og på telefonen. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei Har du aktivert abb.din?Det er 3 punkter man må gå i gjennom får å få det til å virke. 1.Finne din mob 2.Aktivere abb.ditt 3.Og deretter hente innstillinger Lenke til kommentar
eviegirl Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 fant ut at det bare var til utlandet det ikke fungerte... *lei seg* Lenke til kommentar
kag Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er fire forekjellige måter å aktivere mms på hos Netcom. Den mest vanlige, og som de på supporten vanligvis velger å benytte seg av, er at de ber kunden sende "mms" "<hva slags mobil du har>" til 1989. Det fungerer for øvrig også å skrive "mmsny" Hvilket resulterer i at du får tilsendt mms konfigurasjonene som akkurat din telefon trenger, via sms. Trykk "open" så "save settings". Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Slettet Endret 7. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå