a.d.b. Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har to sata harddisker, en wd 36.7 gig raptor og en maxtor 160gig. (i tillegg en dvdspiller) Når jeg starter opp pcn står begge to som "ata100" og i windows går de under Ultra DMA modus 5. på satainnstillinger i bios står det satt opp på "auto". Dvdspillern står på master på primary ide, og pcn finner da de to satadiskene som primary og secondary på "ide 2". Fungerer de på fullt, eller er det noen innstillinger jeg kan fikse på så det fungerer bedre? mvh Audun Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hvilket hovedkort har du? Endret 7. februar 2004 av TOMpsy Lenke til kommentar
skol Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei, du trenger ikke å bekymre deg, de fungerer som de skal slik som de er satt opp. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Prøv å kjør HDTach på Raptoren din, og se hva du får av score... Det vil vel gi den en god pekepinn på om de kjører på ATA 100 eller S-ATA 150.. Selv om diskene langt i fra klarer å utnytte 150MB/s fullt ut (correct me..) Kjør HDTach hvis du tviler! Lenke til kommentar
a.d.b. Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 takk for kjappe svar skal prøve hdtach nå, men ellers lar jeg det vel bare som det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå