$k$ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 føler meg litt dum nå men men.. hvordan får du en bokstav til å bli større enn 72px uten at den mister AA og kvaliteten?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bare marker feltet der fontstørrelsen står og skriv inn ønsket størrelse. Og/eller bruk freetransform på teksten. Husk at smoothing skal være på. Font er vektor, font kan vries det uendelige. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 tuuusen takk for kjapt svar!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Font er vektor, font kan vries det uendelige. Ikke all font faktisk. Eller er fonten bare laget så dårlig at den mister kvaliteten @ store størrelser? Har nemlig opplevd dette med en del nedlastede fonter. Endret 7. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Font er vektor uansett. Derimot, PS sine AA greier på fonts føkker dei opp av og til i store størrelser... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Font er vektor uansett. Derimot, PS sine AA greier på fonts føkker dei opp av og til i store størrelser... Det jeg mente, var at ikke alle fonter kan vries i det uendelige, har en del fonter som blir meget stygge i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Font er vektor uansett. Derimot, PS sine AA greier på fonts føkker dei opp av og til i store størrelser... Det jeg mente, var at ikke alle fonter kan vries i det uendelige, har en del fonter som blir meget stygge i forskjellige størrelser. F.eks pixelfonts (aka bitmap fonts). De ser mildt sagt best ut når de får holde seg nedpå 8px Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå