h-e-i Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Jeg har en Plextor 708A DVD brenner. Hadde lastet ned nero 6 demo en periode til jeg fikk tak i fullversjonen. MEN når jeg har gjort alt slik det skal gjøres og trykker BURN så får jeg opp "Dive is in use by another opplication# Hva vil det si?? Er det noe jeg kan gjøre med det?? Takker for alle svar HH Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det betyr at brennern er i bruk av et annet program Lenke til kommentar
rumander Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Sjekk først om andre brenneprogram bruker brenneren. Sjekk etterpå at XP's innebygde brennefunksjon ikke tar kontroll før Nero slipper til. (Høyreklikk->properties->recording) Lenke til kommentar
h-e-i Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Takk for svarene, men jeg forstod ikke heilt hvor rumander mente jeg skulle høyreklikke. Jeg har bare et brennerprogram på min maskin, tror jeg. Demo versjonen virket heit fint men etter jeg avintalerte demoen og instalerte fullversjonen var det problemene begynte. Inne i krontrollpanel er det noe som heter "Nero Image drive", hva er dette?? Som sagt takker for all hjelp. Heidi Lenke til kommentar
rumander Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg mente høyreklikk på brenneren i utforskeren (osv) og sjekk at windows' innebygde brenneprogramsak ikke legger beslag på brenneren. Oppdate i alle fall dette problemet da jeg skulle brenne en CD-RW og XP insisterte på å ta kontroll over brenneren. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 h-e-i: Avinstallert du demo versjonen, du kunne bare skrivet inn lisensnummeret ditt så har du full versjon uten å avistallere. Men har du siste versjonen da, som er 6.3.0.2. Har du skjekket om det er kommet en firmware til plextor'en din? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hepp,, har opplevd litt motsatt ting, drev og la inn musikk på pc via windows media player, da fikk jeg ikke lov til å kopiere cd fordi jeg hadde nero 6 oppstartet. Med en gang jeg stengte nero så virket det.. pass på at du ikke har andre programmer aktivt som kan bruke brenneren. Mvh Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå