bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har vannkjøling og CPU går i 45grader(i et rom med 20-26grader) og ettersom jeg har sett andre her så synes jeg dette er altfor masse va mener dere? til opplysnig så har jeg lest guiden om vannkjøling og lett etter dette andre plasser, men fant de ikke. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bruker du den sensoren i HK`et eller egne sensorer? De sensorene i hk er ikke alltid til å stole på.. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg bruker sensorene i hovudkortet ja, men jeg har lianlie temp måler som jeg ikke har sattpå de er så mye makk. sist jeg tok opp prosessoren ble den revet ut av socketen arctic silver5 er som lim to pins ble bøyd og jeg måtte sitte der som et nervevrak å bende på plass pins med en nål på en CPU til firetusen så jeg har ikke så lyst til å gjøre det igjen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Stikk temp-målern ned i vannet og post tempen her Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Stikk temp-målern ned i vannet og post tempen her Ikke dumt nei Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 tempen på vannet er ca23-24 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 tempen på vannet er ca23-24 Bra vanntemp, var litt høy temp ja.. men er sikkert sensoren på hk som leser feil.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva er det vannkjølingen din er bygd opp av, og hvilken CPU har du? Hvis du har WC og P4 3,2EE kan det forstås, men jeg synes det var litt høyt. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 vannkjølingen:radiator swiftech black ice micro 2stk 80mm vifte(drar inn luft nede i fronten av kabinette)Pumpe:eheim 1048 Tank:AC vanntank titan swiftech vannblokk(CPU,GPU) CPU:P43,0ghz 800FSB Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Da skal du egentlig ikke ha så høy temp. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er ikkje Blackice Micro egentelig ganske dårlig..? Kanskje det er den som har skylda? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Han har ikke så ille vanntemp, så det er heller vannblokk eller goop som er problemet. Hvilken goop (kjølepasta) har du på? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I såfall anbefaler jeg Artic Silver 5 Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har arctic silver5 Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg tok ikke på så mye, etter jeg hadde smurt på brukte jeg et kredittkort til å fordele det likt utover ca 1mm kjukt. jeg vet at det er ganske mye, men jeg er ikke helt sikker på om det var så mye siden det lett kan se litt mer ut en det er med as5. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Om det var såpass tjukt, var det ALTFOR masse! Skrap vekk så masse du kan med kredittkortet. Det skal kunn ligge igjen ei tynn hinne som berre skal fylle kjempesmå tomrom. Endret 7. februar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 skal prøve det, men har det så mye å si? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kanskje radiatoren din har støvet igjen? Var mye støv på min for litt siden og tempen ble opp mot 50 grader, etter litt demontering og renblåsing m/luft sank tempen under 40 grader igjen. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 nei vannkjølingen er knapt en uke gammel så det tviler jeg på, men jeg vet ikke va som er den beste måten å sette viftene på(begge blåser samme vei eller begge på radiatoren)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå