Mira Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 vi brukte et på skolen for å jukse på økonomi-eksamen LANchat hette det, det funka VELDIG bra. Bare synd all trafikk bl logget og overvåket Hehe, tidi Hva skjedde da? Jeg står fortsatt oppført med en ren og blank 0 på eksamen i Økonomi og IT. Tar det som privatist i år. sorry for OT Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 For ca et år siden var jeg på jakt etter det samme. Jeg prøvde omtrent alt som var av LAN chat programmer (alle kjente i allefall), og ProChat kom ut som en soleklar vinner. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 :start net send ipadresse/navn plage plage goto start .batch filer er såå morro dere hihi Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 net send * Teit melding = veldig gøy på kjempestore LAN. 400 maskiner som får opp en netsend-melding mens de spiller CS... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hmm det er ikke et program hvor man kan snakke med hverandre når man er i LAN? EDIT: tryklefi Jo det er et program som jeg testet for et par år siden. Heter "Battlecom" Funka veldig bra det.. alle win; 9X/NT/2000/XP Link: http://www.battlecom.org/archive_frame.htm Lenke til kommentar
implex Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Helt enig at teamchat er glimrende på lan.. Ikke noe som popper opp i tide og utide, midt i spill og sånt.. er jo som og sitte å snakke med hverandre.. Dessuten er det fett i spill, da 20 mann sitter og skriker " SEWER, TAKET , BAK DEG !! " ... hehe, lan minner er flott mimring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå