mobil_brukeren Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei.. En som jeg kjenner er sinsykt flinktil å tegne så jeg har tenkt til å spørre henne om hu kan lage en drage eller.no på kabbe mitt:P (har du noen andre forslag?) http://home.online.no/~olarberg/HPIM0552.jpg nedenfor radiatoren og vedsiden av tanken skal den tegnes hva kan man tegne med så det sitter fast og ikke går bort med en gang jeg tar på det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 leg en mal og spray over... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hm....tricky....hva med å enten rippe inn....eller så kan du tegne/male på for å så legge noe igjennomsiktige greier over... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 En CD-marker-penn gjør jo nytten, men den kan nok bli skrapt av... Et tips kan være å spraye tegningen med malerispray etterpå, den legger ett tynt plastaktiv lag over malerier/tegninger... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 En CD-marker-penn gjør jo nytten, men den kan nok bli skrapt av... Alt kan bli skrapt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå