Echosiren Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 flere som synes denne ligner en barbermaskin? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) LOL! Endret 7. februar 2004 av kverna Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Syntes den ligner på et fly jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 er det ikke det det er da? man kan da ikke lage slike mobiler snakke til en barbermaskin på toget vil nok vekke oppsikt ja Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 flere som synes denne ligner en barbermaskin? JEG synes den ligner ca like mye på en barbermaskin som Samsung E700. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 flere som synes denne ligner en barbermaskin? JEG synes den ligner ca like mye på en barbermaskin som Samsung E700. ser du dårlig? hodet er øverste, nederste del er der ledningen kommer inn..... Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 XT55, hvor har du fått det tullete navnet fra? Det der er Siemens PenPhone, som skal vises på CeBIT sammen med vanlige mobiler, som ME45-etterfølgeren osv (som forøvrig ikke skal kalles XT55 slik DinTelefon påstår..). Tror du har misfortstått artikkelen hos DinTelefon endel... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) dobbel post Endret 7. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) minner meg om 2 ting... en c-pen som ligger på venstre siden av tastaturet (skanner inn trykt-tekst fra aviser/bøker/broshyrer) og en nesebor-barbermaskin.... døm selv: edit: samme bilde 2 ganger Endret 7. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå