the_lynx Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque tincidunt, purus quis tempus lobortis, ante orci rhoncus urna, sed auctor leo urna id metus. Mauris ut lectus quis tortor convallis porttitor. Aenean dui ante, tristique ut, vestibulum id, congue sit amet, nisl. Duis leo. Quisque non ante vel nulla ^^ Det er det man får skrevet på 12 linjer... Ikke så veldig mye? Det du prøvd å illustrere så jeg som 4 linjer, ikke 12. Men slapp av, jeg skjønnte poenget ditt... Det jeg prøvde å si var at scrolling passet ytterst dårlig i det designet her. Ikke hva nytteverdien skulle være. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Erf. Hater både CS og The Sims... Skal gi meg med å kverulere nå, hvertfall OT... (legg merke til én 'r' i kverulere) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Njei, scrolling passer nok ikke her, skal man ha noe mer, så må man nok bla til neste side i notatblokka Kan fjerne denne scrollen jeg, eneste problem blir når noen resizer fonten så den blir større, da må nok scroll komme frem... Der er hvertfall font og innhold i brukbar størrelse: http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny/ Endret 7. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 EDIT: Ta deg en runde CS du, og la de voksne jobbe i fred. Dagens latter. Takk for at du ga meg et ekstra leveår Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Konge! Kommer litt sent denne posten min, men allikevel. Gudd, gudd konsept! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Konge! Kommer litt sent denne posten min, men allikevel.Gudd, gudd konsept! Hehe, whee, ja, faktisk ble opplegget litt artig, kanskje gjøre noe mer på den. Her er i hvertfall en annen ide: http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny...book/index.html Må skaffe meg digicam e.l., for å scanne dette går bare ikke Edit: kanskje ha noe håndskrevet sidetall i midten i bunnen der og skrive ned tall fra 0-9 og bruke dem e.l. Endret 9. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå