Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 eller onClick="document.write='a'" elns når du trykker på a aner ikkje om det blir riktig kode, men poenget kom sikkert fram. Sånn manuell skrive sak, berre for showoff Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ta bilde av tastaturet ditt, og la kver knapp vere ei underside edit: no har eg spist, og fikk finisha the notepad Kunne sikkert gjort meir utav den though... Hehe, ikke dum den der Prøver meg på å scanne inn et vanlig ark her hehe, som ble bittelittegranne modda, får sjå om jeg får opp noe eksempel etterhvert. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ble litt stor da men, bare ide og et bilde, gadd ikke lage HTML'en http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny/thapage2.jpg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 var den skrå-griden der fra før? såg litt kunstig ut heile greia igrunn Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 var den skrå-griden der fra før? såg litt kunstig ut heile greia igrunn Den var desverre en effekt jeg la på , men jaja, vil ha postit lapper hehe, but I don't have any Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 var den skrå-griden der fra før? såg litt kunstig ut heile greia igrunn Den var desverre en effekt jeg la på , men jaja, vil ha postit lapper hehe, but I don't have any /me har post-it, men ikke scanner Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) var den skrå-griden der fra før? såg litt kunstig ut heile greia igrunn Den var desverre en effekt jeg la på , men jaja, vil ha postit lapper hehe, but I don't have any kom til meg og kjøp! /me holder på å lage bok i PS no.. var litt morro å lage sånne enkle småting Det er boka miiiii Endret 7. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jau, slang en notisblokk jeg hadde her i scanneren og voila! Totalt bortkastet, men fikk bare så lyst http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny/ Ah digg. Befriende ide. Dropp scrollen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er boka miiiii Pen, men den ser uekte ut Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er boka miiiii Pen, men den ser uekte ut klar over det, brukte 5 minutter No more PS for meh tonight, no forsvinner eg snart! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 trøst deg med at jeg hadde brukt fem dager, så gitt opp uten å ha fått til rammen rundt engan Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Det er boka miiiii Hehe, stilig den, fikk litt old-style-feeling Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 En slik notisblokkside har jeg sett før Men den var utrolig bra utført denne og da Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Dropp scrollen. Slik at han kan ha hele 12 linjer med tekst på hver side? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jau, slang en notisblokk jeg hadde her i scanneren og voila! Totalt bortkastet, men fikk bare så lyst http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny/ Ah digg. Befriende ide. Dropp scrollen. Enig, den burde være uten scroll. Man trenger jo ikke så mye tekst per side på en side som dette. Er vel ikke meningen å poste lange avhandlinger der heller. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque tincidunt, purus quis tempus lobortis, ante orci rhoncus urna, sed auctor leo urna id metus. Mauris ut lectus quis tortor convallis porttitor. Aenean dui ante, tristique ut, vestibulum id, congue sit amet, nisl. Duis leo. Quisque non ante vel nulla ^^ Det er det man får skrevet på 12 linjer... Ikke så veldig mye? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kommer jo helt an på hva slags bruk man planlegger til siden, det :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kverulanter. ...Og stolt av det!! Dessuten skrives det med to 'r'er; kverrulanter... :!: :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Dessuten skrives det med to 'r'er; kverrulanter... Nei, det gjør det ikke. EDIT: Ta deg en runde CS du, og la de voksne jobbe i fred. EDIT2: Sorry, mente The Sims... Endret 7. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå