Gå til innhold

Litt humor på en lørdag...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempetøff idé det der :thumbs:

Men jeg synes mouseoveren burde være i stil med resten interface'en. F. eks. så kan du jo tegne med sånn gul markeringstusj over hver av knappene i menyen og ta en scanning for hver knapp :thumbup:

Eller bruke brush og tegne over eller noe, blir litt vanskelig å koordinere scanning så det matcher nå :cry: hehe, men ja, ble kanskje litt "unreal" å ramme det inn slik :)

Lenke til kommentar
Eller bruke brush og tegne over eller noe, blir litt vanskelig å koordinere scanning så det matcher nå :cry: hehe, men ja, ble kanskje litt "unreal" å ramme det inn slik :)

Sant nok, blir litt vanskelig å få det til å matche, tenkte ikke helt over det. Men du kan jo klippe og lime litt med photoshop.

Edit: Så ikke siste innlegget ditt før jeg posta... Men det der ble jo bra :thumbup:

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Som jeg sa til PT i den andre notepad tråden, veldig bra!

Selv om ideen og selve siden er ganske enkel, er den veldig godt gjennomført og det er jo det som tells!

Stå på, dette var morsomt :)

mucho betro enn de andre siden som fra tid til annen dukker opp i denne kategorien :)

Lenke til kommentar
kan jo lage heile greia i PS dah, og berre bruke idèen liksom... Ei sånn notisblokk er ikkje akkurat forferdelig avansert...

Ikke gjør dette :scared: Da blir ideén din ødelagt. Da kommer den uansett hvor god du er i PS til å bli seende kunstig ut.

joa, akkurat det er sant.. men /me skal berre lage ei notisblokk fordi.

Har ikkje tenkt å lage side av det, berre sånn at det er sagt...

/me er ingen ripper... :p

Lenke til kommentar

Holder meg til det enkle ja, naturlig valg av visuelle effekter, som å scanne en notisblokk, var faktisk morsomt og ga faktisk bra resultat (hvis dere ser vekk fra den litt blurry toppen da :blush: ). Lurer på hva andre ting man kan ta bilder av / scanne for å lage "interface" til en side jeg :D

Lenke til kommentar
   Ta bilde av tastaturet ditt, og la kver knapp vere ei underside
Snakk om å slite med å finne innhold :)

Neinei. Du kan bare bruke talltastaturet, og så har du et LCD-display (laget i PS, sånn som displayet på diNivo) som viser hvilken meny det er, evt. at hele ord "highlightes" når du mouser over en bokstav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...