FuLu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jau, slang en notisblokk jeg hadde her i scanneren og voila! Totalt bortkastet, men fikk bare så lyst http://home.chello.no/alexholm/hw.no/funny/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Den der var jo faktisk litt morsom Scann blokken på nytt og sørg for at du får fokus på den øvre delen også. Slik som det er nå så blir det litt blurrete der. Mouseover'n bør også fikses litt på. Morsom sak EDIT: Fikk lyst til å gjøre noe lignende, men scanneren funker jo selvfølgelig ikke Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er iallefall ikke kreativiteten det står på! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 genialt. fikk though ikke plass til hele siden vertikalt.. men likte ideen godt.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Scann blokken på nytt og sørg for at du får fokus på den øvre delen også. Slik som det er nå så blir det litt blurrete der. Mouseover'n bør også fikses litt på. Hehe jo, problemet er at den øverste delen av blokken får den til å bli litt out of focus, presset så hardt jeg kunne, digitalt kamera hadde muligens gjort seg bedre her Ble litt ugly på noen av kantene på knappene der ja, har vel noe med at jeg valgte transparent gif og at jeg ikke klippet ut i en firkant, se om jeg får fixet på det.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 prøvd å sette opp line-height (eller hva nå enn som passer best), så du får det akkurat på linjene?? Ellers kjempefet idé!! :!: Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Sånn, fixet menyknappene og line-height så de passer hver linje Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ikke glem preload-script på mouseover tingen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Morsom sak det der Som allerede nevnt; toppen av saken så litt blurrete og "skitten" ut. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 tøff side, men den så litt rar ut øverst. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Nå med slags "preload" på knappene hehe. Jo, ble litt dumt øverst, grunnen er at de ringene der kommer i veien for lokket og glasset på scanner, så papiret ble litt høyere akuratt der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hoho! genialt! Lag en v.2.0, der du prøver å gjøre en enda litt bedre scan, og kanskje finpusse den i PS før du lager webside av den? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 hoho! genialt! Lag en v.2.0, der du prøver å gjøre en enda litt bedre scan, og kanskje finpusse den i PS før du lager webside av den? Skal se om jeg får lånt et kamera istedet tror jeg vil oppnå bedre resultat slik hehe. Men den ble "perfekt" slik den er nå, merkelig nok fungerer ikke hover-bildene i IE5.01 , kanskje den ikke likte transparent saker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 KULT! men vet du hva som irriterer meg? Jeg har tenkt omtrent akkurat samme tanken selv Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 KULT! men vet du hva som irriterer meg? Jeg har tenkt omtrent akkurat samme tanken selv Bombe! Dere er nok blandt de mest nytenkende her ja. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe, tydeligvis så er det enkleste det beste For hvor komplisert var det nå å lage den siden.. hmm ja, scanne, klippe litt, så var alt ferdig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har sett en notisblokk-basert side før, men der hadde de bare et image-map lagt oppå. Den var litt større (A4?), med tegninger o.l. Uansett: Utrolig tøfft! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe jo, er ikke noe imagemap her, bare A'ene som er posisjonert med absolutte verdier, som er relativ til #container (tror jeg ), pluss at menyen er inni en sånn UL LI sak, så det vil se pent ut selv for folk uten CSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå