Gå til innhold

Litt humor på en lørdag...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den der var jo faktisk litt morsom :p

Scann blokken på nytt og sørg for at du får fokus på den øvre delen også. Slik som det er nå så blir det litt blurrete der.

Mouseover'n bør også fikses litt på.

Morsom sak :lol:

EDIT: Fikk lyst til å gjøre noe lignende, men scanneren funker jo selvfølgelig ikke :mad:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Scann blokken på nytt og sørg for at du får fokus på den øvre delen også. Slik som det er nå så blir det litt blurrete der.

Mouseover'n bør også fikses litt på.

Hehe jo, problemet er at den øverste delen av blokken får den til å bli litt out of focus, presset så hardt jeg kunne, digitalt kamera hadde muligens gjort seg bedre her :)

Ble litt ugly på noen av kantene på knappene der ja, har vel noe med at jeg valgte transparent gif og at jeg ikke klippet ut i en firkant, se om jeg får fixet på det....

Lenke til kommentar
hoho! genialt!

Lag en v.2.0, der du prøver å gjøre en enda litt bedre scan, og kanskje finpusse den i PS før du lager webside av den? ;)

Skal se om jeg får lånt et kamera istedet ;) tror jeg vil oppnå bedre resultat slik hehe. Men den ble "perfekt" slik den er nå, merkelig nok fungerer ikke hover-bildene i IE5.01 :shrug:, kanskje den ikke likte transparent saker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...