AMDXP Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg kjøpte min pc hos psdata.no for 2 år siden og jge er strålende fornøyd med den! I løpet av de to åran har jeg ikke had en eneste problem med pc'en... Har bare had noen konflikter med div ny installerte programmer, men det jo min egen feil, så. Så jeg kan trygt si at mine 17000 kr var vel investerte! PS: Takk til Jim Ramse som jobber i psdata for monterinegn av pcen min! Keep up the good work dere som jobber hos psdata! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 reklame eller fornøyd kunde...! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 reklame eller fornøyd kunde...! PSDATA trenger da virkelig ikke reklame da de fleste på dette forumet har hørt om de før.... Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Det høres kanskje ut som rekleme, men nei. Jeg er bare en kjempe fornøyd kunde som vil si i fra hva jeg syns om psdata. Pluss at jeg er lei at folk skriver så å si bare dritt om div. webshoper... Mr.Devil > Jævlig godt poeng! Endret 7. februar 2004 av AMDXP Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 PSdata burde være godt kjent av oss her på Hardware.no forumet. Det er ingen tvil om at PSdata har god service og er pålitelige. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jepp, psdata er bra de og spesielt hva service angår , der er det en del andre som har litt å lære Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 PS: Takk til Jim Ramse som jobber i psdata for monterinegn av pcen min! Keep up the good work dere som jobber hos psdata! Jøss! Du kjøper PC og etter 2 år bobler du over av begeistring og takknemlighet? Du kan ikke nekte for at det er, vel..., overraskende. Kunder flest ville heller tenke noe i retning av "But what have they done for me lately?" Fikk du montert PCen din gratis eller følte du for å gi en personlig takk til den som utførte en tjeneste du kjøpte? Uansett: Jeg har selv også positive erfaringer med PS Data Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Synest det er bra at folk forteller om at de er fornøyde jeg . Hadde han fått problemer med maskinen nå så hadde det liksom vert greit å klage , men siden opplevelsen var positiv så var det feil Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 PS: Takk til Jim Ramse som jobber i psdata for monterinegn av pcen min! Vær forsiktig med å skryte av Jim Ramse. Han blir pokker ikke til å ha i hus her. (Deler leilighet med han) Skal vise han denne posten i morra så blir søndagen kanskje verd å leve etter en hard dag på flaska Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 for psdata ! går god for den, kjøpte nettopp et demoHK der, og fikk et med full bundle som så ut som flunks nytt til 1/2 pris. Kommer til å handle der fremover. mantra17 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 PS: Takk til Jim Ramse som jobber i psdata for monterinegn av pcen min! Vær forsiktig med å skryte av Jim Ramse. Han blir pokker ikke til å ha i hus her. (Deler leilighet med han) Skal vise han denne posten i morra så blir søndagen kanskje verd å leve etter en hard dag på flaska Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Vil bare takke IBM for en fantastisk Thinkpad ! Har hatt den i litt OVER to år og jeg er strålende fornøyd. Keep up the good work IBM ! Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Når alt fungerer som det skal så sier ikke det så mye om nettbutikken. Det er først når man har fått problemer man skjønner hva service og godt butikkhåndverk er. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Når alt fungerer som det skal så sier ikke det så mye om nettbutikken. Det er først når man har fått problemer man skjønner hva service og godt butikkhåndverk er. Er mest enig men litt uenig med deg på den derre. For om en ikke har trøbbel med maskinen rent HW-messig, og en har kjøpt ferdigmaskiner så sier det litt om godt håndverk også. Det er ikke så veldig vanskelig å sette sammen en maskin men det kan gjøres feil når en er slepphendt. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Vær forsiktig med å skryte av Jim Ramse. Han blir pokker ikke til å ha i hus her. (Deler leilighet med han) Skal vise han denne posten i morra så blir søndagen kanskje verd å leve etter en hard dag på flaska thehunger > Du kjenner han? fett! Du skjønner jeg fant navnet hans i system informasjonen min... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har aldri handlet der Men fint at du er fornøyd da Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vær forsiktig med å skryte av Jim Ramse. Han blir pokker ikke til å ha i hus her. (Deler leilighet med han) Skal vise han denne posten i morra så blir søndagen kanskje verd å leve etter en hard dag på flaska thehunger > Du kjenner han? fett! Du skjønner jeg fant navnet hans i system informasjonen min... Bra du er fornøyd med arbeidet mitt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå