Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hallo har nettop fått tak i adobe after effects til et skoleprosjekt som er om et par uker og må lære meg litt om det før jeg begyner. Noen som har noen ord å si til en skikkelig n00b? Etter hvert kan jeg jo prøve noe enkle tutorials, noen som vet om noen som er 110% forklart hele veien? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg ar brukt Premiere fra versjon 5.0, og det er vel ca 4 år siden.... Likevel har jeg aldri mer enn gransket OVERFLATEN i After Effects. Det er et uhyre bra verktøy, men krever desto mer fra brukeren. Og selv om det ligner aldri så mye på Premiere, så er det rimelig tungt å komme inn i. Nå har jeg aldri prøvd med det utgangspunktet DU har: "Jeg MÅ lære meg dette i løpet av 14 dager" så det hadde garantert gått for meg å lære det, det veit jeg. Men jeg sier det kan være at du har tatt deg litt vann over hodet. Husk at AE dreier seg om KEYFRAMES! Du må først forstå keyframes, da har du egentlig oversikten. Er du sikker på at du ikke kan lage de samme effektene i et redigeringsprogram heller? Det tror jeg hadde gjort det litt lettere for deg å klare prosjektet innen tidsfristen. Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hei . Sjekk disse Webpage 1 Webpage 2 Hvis du ønsker mer har jeg en innføring på en pdf fil. Den er på drøye 6 MB. Går bra hvis du har bredbånd... ( Alt er på norsk ) Står også en del i siste PC Pro (nr 1 2004 ) Endret 7. februar 2004 av rogera Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Skal se på linkene ja, takk Men keyframes? hva mener du med det? jeg har faktisk litte granne mer en 14 dager, faktisk 15 uker Edit: ja, jeg vil gjerne har den pdf fila Endret 7. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 creativecow.com har fullt at tutorials. Trykk på tutorials og se nederst på siden og klikk på aftereffects.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg ser at det er layers og effekter i menyen så jeg regner med at man bruker layers der? Hvordan kan jeg velge layers? f.eks det er et sånt brush verktøy der, men hvis jeg bruker det og trykker på filmen min der hvor jeg vil ha det skjer det ingen ting! Og alt i effekter og leyers er liksom disabla, ingen ting kan trykkes på! Edit: hvis jeg skal lage en starwars effekt meg lyssverd av meg med en pinne, hvordan lage sånne effekter? og hvor lage sånn at de er pa alle framsene? starwars var bare eksempel Endret 7. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå