Muffinman Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Noen som har erfaring med disse kabinettene som Microplex selger? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 16:54, Muffinman skrev:Noen som har erfaring med disse kabinettene som Microplex selger? Det er ikke noe problem og støydempe kabinette selv. Jeg har ikke prøvd dem men jeg syns det er vikdigere at desginet på kassa er fint (Som jeg sns er fint). Personlig syns jeg kassene til NC er litt stygge men det er en smak sak. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Eg er godt fornøgd med mitt NC midi-kabinett. Solid, og godt isolert. Men Bøgge har eit poeng, designet er ikkje akkurat spennande. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 fornøyd med mitt også, selv om kanskje fargevalget ikke er så spennende. Støydempet er det hvertfall, og det var derfor jeg kjøpte det. Vel verdt det også etter min mening... (og så ta med kanskje novibes til harddiskene) (hvis jeg kan komme med et tips, selv om man sikkert kan hjemmesnekre noe lignende) bertie Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 ..hva med PSU`ene fra NC? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Eg har NC PSU og (og NoVibes), ingen problem. PSUane er jo modda Enermax, så kvaliteten skulle det ikkje vere noko problem med. Det einaste er at eg må få skaffa meg kabinettvifte, for slik det er no så går PSU-vifta for fullt. Støymattene gjer at det blir litt varmt i kabinettet, så kabinettvifter er nok eit must dersom du har Tbird og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå