hifiman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Hvor får jeg kjøpt billige dvd-r Plater ? mvh John-Ivar Andersen Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) De fleste internettbutikkene, samt brenner.no, har etterhvert fått greie priser på DVD-R... Det kan også være greit å tenke litt på hvor lenge du vil ha det du brenner. Ikke alle billigplater er av super kvalitet, og du kan miste det du har brent etter ca. 1 år uten at du har laget så mye som en ripe i platen... Endret 7. februar 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kjøp i alle fall flere sammtidig Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvordan definerer man egentlig billig-plater? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg synes de platene jeg kjøper på expert er billige. 5 stk for 99 kr (princo) . og de er av god kvalitet, så langt jeg har opplevd.. ingen feilbrenninger etc. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg synes de platene jeg kjøper på expert er billige. 5 stk for 99 kr (princo) . og de er av god kvalitet, så langt jeg har opplevd.. ingen feilbrenninger etc. princo for 20 kr stk er ikke spes billig.. Når jeg kjøpte princo betalte jeg 500 for 50 plater, altså 10 spenn pr plate. foreløpig har jeg ingen ting negativt å si om princo, men jeg tror ikke de holder dataen så veeeldig lenge... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Princo er meget variable og noen brennere hater dem (f.eks plextor on nec nd-1300), mens andre (f.eks nec ND-2500 og Lite-On brennere) ikke har noe imot dem. Tviler på at de vil holde så veldig lenge..... er bedre å betale litt mer for kvalitet (f.eks ritekg04, beALL osv). Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som vet noe om disse platene? 25 DVD+R-plater til 159 kroner vanvittig billig. Lurte først på om det var feilprisning, men ser man i forhold til de andre prisene til Multicom så ser det ikke så ille ut. Noen som vet noe om disse Eclipse-platene? Lenke til kommentar
Bamse2 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Eclipse platene har koden AN31, og er også såkalt "A minus grade"...rettere sagt B grade... det vil si dobbelt elendig. Styr unna, det er en grunn for at disse er billig. PS: Ellers får du billige og bra plater på www.pxp.no, og de er kjappe! Endret 10. februar 2004 av Bamse2 Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 www.brenner.no har veldig billige plater Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå