mats A. Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg bare lurte på hva som er det beste DVD brenne programet som også en lett og bruke?? Noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 DVD Shrink 3.1 Trenger du ikke Nero for å brenne om du bruker det da? I så fall er vel ikke DvdShrink et brenneprogram pr. definisjon? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Beste programmet til hva ? Kopiering av dvd filmer; Dvd Xcpoy Annen brenning; Nero Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 DVD Shrink 3.1 Trenger du ikke Nero for å brenne om du bruker det da? I så fall er vel ikke DvdShrink et brenneprogram pr. definisjon? DVDShrink kan fra versjon 3.1 brenne helt uavhengig av andre program. Men så vidt jeg vet gjelder dette KUN film, ikke filer, programmer osv... Anbefaler Nero6 jeg også:-) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Stomp RecordNow er et meget godt alternativ til brenning, kasta ut Nero til fordel for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå