errgo Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Lurte på om kanskje jeg skulle høre med en Videregånde skole på mekanisk linja om de kunne være behjelpelig med å lage vannblokk (maskineri og evt. hjelp). Pleier de å ha noe lignende utstyr som SirHartge brukte? Dersom ikke, hvilke typer bedrifter pleier å ha slikt utstyr? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 16:53, Roger23 skrev:Lurte på om kanskje jeg skulle høre med en Videregånde skole på mekanisk linja om de kunne være behjelpelig med å lage vannblokk (maskineri og evt. hjelp). Pleier de å ha noe lignende utstyr som SirHartge brukte? Dersom ikke, hvilke typer bedrifter pleier å ha slikt utstyr? Har du sett i lokal veiviser. Folka dine kan kanskje vite noe om det (Urulig hva foreldrer hveit til tider :smile: ) Lenke til kommentar
shorin Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hør med en maskin/mekaniker linje på en skole,og spør om de har cnc fres.Jeg gikk på sveise linje og vi hadde oxo cnc fres(cnc fres er styrt av ett data prog som styrer spindel hastighet,retninger på fresen osv.Cnc freser er 100% nøyaktige og du vil få ett proffesjonelt resultat!Selve "styre programmet blir "lagd etter din tegning"(det gjorde i vertfall læreren på våres skole(han lagde en råde til en tempo korvette på kort tid i aluminium) Good luck! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Takker for svar. Jeg får forhøre meg litt rundt og håpe på det beste :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg kunne ha laget den i en cnc maskin hadde jeg hatt en Men husk dette er newbies da:D Men det er såpass lett at det burde være en fin oppgave.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå