Mio Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hei! Jeg har plutselig fått noen problemer som jeg ikke finner ut av. Pc'n kan stå på i flere timer og plutselig så henger den seg, og de 2 WD80GB diskene forsvinner fra "my computer" diskene er ganske så nye,så dette er merkelig.Kan det ha noe med Raid3 og driveren til denne å gjøre? Når jeg rebooter,så virker alt som det skal. Diskene lager heller ikke noen merkelige lyder,så det er jo litt rart. Jeg kan se dem kommer opp under oppstart av windows også. Vet ikke om dette er et typisk problem for Raid/IDE3 kanalen?? Hovedkortet jeg har er MSI 875P NEO-FIS2R Kanskje en reinstall av windows hadde hjulpet? Hakke peiling på hva dette kan være, for etter en reboot så kommer diskene opp i win igjen, Endret 7. februar 2004 av Mio Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Mio: Det første du kan prøve på er å kjøre live update3, har du gjort det. Misstenker at det kan ha noe med dårlig drivere, dårlig kontakt på strømkablene, signalkablene, osv. Hva med bios'en din, gammel? Har selv msi875P neo. Endret 7. februar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har ikke kjørt live update3, men har siste versjon av bios. Det kan jo hende det er noe med strømkablene. Skal prøve liveupdate3 og se om det hjelper Men siste versjon av driver til IDE3 har jeg også. Det må være noe annet enn diskene siden begge diskene forsvinner. bah..nå snør det ute igjen oxo. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå