E1rik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Heisann. Har funnet noen deler til mitt vannkjølings anlegg. Håper dere kan vurderer disse for meg. AC Vannblokk CPU "Cuplex" AC Vannblokk GPU/Chipset "twinplex" AC Vannblokk GPU Ati "twinplex" Eheim 1046 vannpumpe Ac Radiator "airplex EVO 360" Ac Vanntank "aqua tube" Blå Ser dette oppsettet greit ut? Noe jeg mangler? Hvilken type slanger trenger jeg? Mvh Eirik Nålsund (Som kan lite innen vannkjøling Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Vifter er greit å ha, og slangeklemmer har du sikkert. Jeg bruker tycoon slanger, de er myke og lette å bruke. Edit: Vet ikke så mye om de enkelte komponentene. Men det ser greit ut Endret 7. februar 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 -Feilpostet Hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC, vi har en egen seksjon for vannkjøling på overklokking.no Flyttes dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå