PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har allerede 1 stk Logitech Coordless Desktop MX med trådløs mus og tastatur. Jeg er såpass godt fornøyd med dette, at jeg kunne tenke meg ett sett til, til å bruke på pcen som står rett ved siden av. Nå er det sånn an jeg ikke kjenner til denne trådløse teknologien i det hele tatt, så jeg lurer på hvordan det egentlig vil fungere? Er det slikt at hvert del har sin unike "adresse", slik at tastatur1 bare virker mot mottaker1 osv? Eller vil det blir kluss med at begge mottakerene mottar signalet? Sikkert dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Eg prøvde 2 stk Cordless MouseMan Optical på 2 maskiner som stod ved sida av kvarandre, og fekk ikkje til å kontrollere "feil" maskin, dessuten hadde det vore usannsynleg sidan det ofte er maskiner som står ved sida av kvarandre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ok, det var egenlig det jeg trodde også, men måtte bare være sikker. Takker. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det skal gå an å stille inn hvilken frekvens du vil bruke, og på instillingene for musa går det an å se hvilken frekvens som er i bruk (hos meg står det "gjeldende kanal: 1") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå