fashion Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Noen som vet om Word, excel, outlook, powerpoint, pdf programmer til Symbian ? Tenker da på et som virker på nokia 6600 Noen erfaringer? Endret 7. februar 2004 av fashion Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 bruker selv quickword, et program jeg er veldig fornøyd med. Vet ikke om det finnes flere office programmer.. Lenke til kommentar
fashion Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 har installert det, men skjønner det ikke helt. hvordan åpner jeg doc filene mine på den? går det an å redigere filer eller skrive nye på den og? hvordan? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 har installert det, men skjønner det ikke helt. hvordan åpner jeg doc filene mine på den? går det an å redigere filer eller skrive nye på den og? hvordan? du åpner doc filene med å gå inn i selve programmet. Filene vil bli listet opp. Det er kun en hake: doc filene på ligge i innboksen på meldinger. Altså du må bare sende de over bluetoothen.. Du kan ikke redigere og skrive, det er kun en viewer. Skal du skrive har du notatfunksjonen som følgte med mobilen MVH Steffen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 fant et lite excell progg for java en gang jeg søkte så det er bare å søke rundt Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.mobl.com/software/series60/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå