hifiman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei!! Jeg vurderer å Kjøpe meg en dvd-brenner.... har en Cd-brenner fra før... Men trenger jeg en dvd - rom utenom for å kopiere dvd filmer...? mvh John-Ivar Andersen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nei, det går an å mellomlagre på harddisken. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Finnes mange programmer som fikser det. DVD SHrink er gratis tom. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Ok!!! Den dvd-brenner`n som jeg vurderer å kjøpe er såkalt "bulk" altså uten programvare... Trenger jeg noe spes programvare for å brenne dvd-plater eller kan jeg bare bruke Nero Burning room...?? MVH John-Ivar Andersen Endret 7. februar 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nei, du bør uansett mellomlagre på harddisken. Det funker ikke særlig bra å kopiere direkte fra leser til brenner. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ok!!! Den dvd-brenner`n som jeg vurderer å kjøpe er såkalt "bulk" altså uten programvare... Trenger jeg noe spes programvare for å brenne dvd-plater eller kan jeg bare bruke Nero Burning room...?? MVH John-Ivar Andersen Nero brenner fint dvd plater, men skal du feks. kopiere dvd filmer (backup selvfølgelig ) så vil jeg anbefale DvdXcopy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå