Gå til innhold

Bil spill

Anbefalte innlegg

V-rally 3, eller Colin McRae Rally 2. Liker V-rally 3 på grunn av stor fart og spenning, Colin McRae Rally 2 på grunn av styringa på bilene.

Snakker vi om PC eller? :dontgetit: Mener å huske at jeg prøvde V-Rally 3 i ca 3 minutter for jeg pælma cd'n i søppla og forbannet spillprodusender og utgivere for å tørre å gi ut noe slik dritt. Var hakkete som F, umulig å styre og slideshowet så heller ikke veldig bra ut...

Av rallyspill synes jeg CMR3 er best på PC. CMR2 har kanskje enda bedre feel, men ikke like pent. Rallispirt Challenge ser bra ut, og Rally Cross er jo moro, men jeg liker ikke styringa i det hele tatt.

F1 sim'ene er morsomme hvis du har litt interesse, og tolmodighet.

NFSU gir også grei underholdning synes jeg, men det er jo mer arcade da.

edit: leif

Har kun testa det på Ps2, men eg trudde ikkje det var fullt av med bugs og feil på pc-versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kun testa det på Ps2, men eg trudde ikkje det var fullt av med bugs og feil på pc-versjonen.

Vel, det er det... Helt uten skrupler vil jeg nesten anbefale deg å laste det ned (...sånn helt uten å gi info om hvordan - jfr rettningslinjer ;) ) bare for å se. Du kommer garantert ikke å gidde å beholde det.

Lenke til kommentar
Colin McRae 2 og 3 , NFSU, TOCA race driver

Synes TOCA Touring Car Racer 2 var mye bedre en Race Driver, spesiellt fysikken og feelen med bilene var mye bedre i TOCA 2. Race Driver er ikke dårlig, men det ble ett skritt tilbake for serien i stedet for et skritt frem....

Lenke til kommentar

Colin McRae Rally 4 kommer 2. april (hvis jeg ikke husker feil), det er ikke uten grunn at jeg nettopp har oppgradert PCen og sitter med abstineser fra nå og i over 1 måned fremover.

NFSU er bra, men den he?*#tes "catch up"en kunne de spart seg for, det er kun for lame PS2 spillere som ikke gidder å slite seg igjennom de realistiske problemene.

F1 spillene er jo konge, reindyrka simulatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...