Gå til innhold

Bil spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ide å opplyse om det da kanskje? Nei det finnes kun til PS2. Kan være lurt å fortelle hva slags type spill du er ute etter også (arcade/sim). Du kan jo f.eks prøve NFS Underground, hvis du liker denslags. Det er temmelig arcadepreget.

Endret av RikkyRally
Lenke til kommentar

Screamer 4X4. Beste 4X4-simulatoren jeg noensinne har prøvd. Fantastisk bra spill. Glimrende baner, flott kontroll, meget bra fysikk og ok grafikk. Mulighet til å kontrollere alt som er viktig på en 4X4.

 

Får bare håpe jeg har lært litt fra alle timene med det når jeg drar Pajeroen min ut i den australske bushen neste uke. ;)

Lenke til kommentar
Screamer 4X4. Beste 4X4-simulatoren jeg noensinne har prøvd. Fantastisk bra spill. Glimrende baner, flott kontroll, meget bra fysikk og ok grafikk. Mulighet til å kontrollere alt som er viktig på en 4X4.

 

Får bare håpe jeg har lært litt fra alle timene med det når jeg drar Pajeroen min ut i den australske bushen neste uke. ;)

Er helt enig der. Screamer 4x4 var veldig artig

Lenke til kommentar
En ide å opplyse om det da kanskje? Nei det finnes kun til PS2. Kan være lurt å fortelle hva slags type spill du er ute etter også (arcade/sim). Du kan jo f.eks prøve NFS Underground, hvis du liker denslags. Det er temmelig arcadepreget.

Det er jo utrolig morsomt da. Liker måten kameraet rister på når du kjører dragrace. Utrolig fartsfølelse :w00t: .

Lenke til kommentar

Toca Race Drive er vel ikke så ille. Verdt å merke seg at den MÅ spilles med ratt. (er ikke må betydningen må, men heller bør) Rattet mitt (Logitech Momo Racing Force) er inne til reprasjon så jeg prøvde med bare tastatur nå. Gikk ikke akkurat bra. Så da sitter jeg her da... med abstinenser over mangel på ratt :blush:

 

Men altså; Toca Race Drive kan være verdt å ta en titt på :)

Lenke til kommentar
V-rally 3, eller Colin McRae Rally 2. Liker V-rally 3 på grunn av stor fart og spenning, Colin McRae Rally 2 på grunn av styringa på bilene.

Snakker vi om PC eller? :dontgetit: Mener å huske at jeg prøvde V-Rally 3 i ca 3 minutter for jeg pælma cd'n i søppla og forbannet spillprodusender og utgivere for å tørre å gi ut noe slik dritt. Var hakkete som F, umulig å styre og slideshowet så heller ikke veldig bra ut...

 

Av rallyspill synes jeg CMR3 er best på PC. CMR2 har kanskje enda bedre feel, men ikke like pent. Rallispirt Challenge ser bra ut, og Rally Cross er jo moro, men jeg liker ikke styringa i det hele tatt.

 

F1 sim'ene er morsomme hvis du har litt interesse, og tolmodighet.

 

NFSU gir også grei underholdning synes jeg, men det er jo mer arcade da.

 

edit: leif

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...