ijerku Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) halla skal modde pcen litt og lurer paa om noen vet hvor jeg kan faa kjopt hodeskaller og andre goth ting ?? Endret 7. februar 2004 av ijerku Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Vel hvis man ser bort fra visse groteske forslag jeg kunne komt med, er nok hobby/kostyme-butikker sikkert stedet å lete. Vil uansett regne med det er snakk om plasthodeskaller.... Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Girstangkule Se i forskjellige bilrekvisitabutikker Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 hmm tenkte litt paa en nesten naturlig storrelse en sorry for skrivinga mi men har ikke norskt tastatur Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hmm tenkte litt paa en nesten naturlig storrelse en sorry for skrivinga mi men har ikke norskt tastatur Er du med i satanistmiljøet? Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 nei men tenkte paa en raa casemod (Vampyrkiste med lcd inni lokket) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Altså, jeg husker en butikk som lå på Grünerløkka en gang i tdien... der solgte de hodeskaller i naturlig størrelse, i sølv. hadde også drager o.l.... vet ikke om den fortsatt eksisterer, men hvis du skal til oslo en gang, så kunne du jo sjekket.. hvis du ikke bor i Oslo da!? men det er vel kanskje best med no plastgreier skulle jeg tro... Hobbybutikker egner seg vel bra da skulle jeg tro! Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 er det scorpius du mener ??? har vert der et par ganger men det er litt langt og kjore fra lillesand Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Mulig den het Scorpius ja... har ikke vært der på mange år, helt siden jeg flyttet fra Grünerløkka... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du har noen slektninger i Tønsberg kan jeg tenke meg at de har de i Mia a/s Der har de masse drager hodeskaller osv. Høres fett ut med en vampyr mod. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ta med deg spade på kirkegården Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jo, hobbybutikker som selger plastbyggesett bør kunne hjelpe deg med å få tak i et 1:1 "human skull" byggesett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Mortania.no har sikkert noe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det er jo mange størrelser som er 1:1 da.. hvis de har et størrelsesutvalg, så burde du kanskje tenke hva som passer best i mod'n... Lenke til kommentar
eught Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Avalon har en del sånne dekorasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå