Noop Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei, Er det noen her som kunne hjulpet meg med å eventuelt gi meg en link eller noe til en side hvor det er en sammenligning av Intel sine Prescoot, P4 CPU'r og til de nye AMD Athlon 64 3200+ og de andre modellene?? Trenger å vite om f.eks en AMD 64 3200+ (som kjører på 64bit systemet) vil kunne slå Intel P4 3.2Ghz (uklokket og klokket) i benching/gameing samt mer... Eller hvilken Intel CPU som vil kunne slå alle de nye 64 utgavene! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 De fleste populære benchmarkprogrammer for gaming bruker omtrent ikke noe cpu hastighet. Der har skjermkortet alt å si. Det blir også litt feil å sammenligjen prescott med en 64bit prosessor, da de er ganske forskjellige. Men etter å lest diverse tester, bla. her på hardware.no ser det ut som om AMD64 er tingen å satse på. Se bla. dette... Lenke til kommentar
Noop Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ok, Takk! Men finnes det noen Intel CPU'r som konkret klarer å "eie" (om jeg kan si det slik) de nye CPU'ne til AMD?? (Tenker da på 64 cpu'ne) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tja, P4EE går vel litt raskere enn de laveste modellene i AMD64 serien. Men FX-51 er top of the line nå for tiden... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal du ha en P4 til å eie en Athlon 64 må du nok opp i Extreme Expensive Edition ja, men det er så helt bak mål å kjøpe en sånn CPU at det ikke ligner grisen. Sleng deg på toget og kjøp AMD64 Lenke til kommentar
Noop Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe.. Takker! Får se hva jeg ender opp med tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå