Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Syykt... Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Opera sier at ripperhunting.com har nettverksproblemer... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 IE sier at ripperhunting.com har 404. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 firebird kommer seg fint inn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Opera viser sida heilt perfekt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Opera viser at siden har ett nettverksproblem, og dermed ikke viser siden perfekt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå må dere huske at opera ikke er opera da. Aldri sett et program med større ulikheter mellom versjonene... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvem var egentlig han som rippa? Noe info å få? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) [Trur egentlig ikke denne setningen passer helt inne på topicen her jeg :|] Endret 7. februar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ikke får å vere slemm vil nå kalle det forbanna idiot, ikke slem, hvis du mente det jeg tror Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ikke får å vere slemm, men stemmer på FRP neste valg Det der vil jeg faktisk kun viser hvor dum du er, ja.... Edit: du kan jo selvsagt få stemme hva du vil, men jeg vil nok råde deg fra å ta en slik avgjørelse basert på et crazy-lanka ra***øl Endret 7. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det må jeg si folkens ... mye bra lesestoff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ikke får å vere slemm, men stemmer på FRP neste valg Rapportert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ta å ro ned deres meninger om ting og tang folkens, ellers så må jeg ta fram tryllestaven min Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ta å ro ned deres meninger om ting og tang folkens, ellers så må jeg ta fram tryllestaven min neeeeih! neeei! Tenk å forstyrre en familie midt i en viktig diskusjon Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) hehe Arve B|Real: håper du skjønner at vi reagerte litt (hvis jeg tolket innlegget hans riktig). Greit at vi ikke skal flamme fyren, men det må være lov å si fra at vi ikke vil ha den slags ting her. Vi anser tross alt denne delen av forumet for vårt - vårt andre hjem Godt å se at det er moderatorer som kommer ned hit en gang iblandt. Kom gjerne innom uten at vi må inviter deg og Endret 7. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 B|Real: håper du skjønner at vi reagerte litt (hvis jeg tolket innlegget hans riktig). Greit at vi ikke skal flamme fyren, men det må være lov å si fra at vi ikke vil ha den slags ting her. Vi anser tross alt denne delen av forumet for vårt - vårt andre hjem Godt å se at det er moderatorer som kommer ned hit en gang iblandt. Kom gjerne innom uten at vi må inviter deg og Joda, skjønner at dere reagerer, det er ikke det men jeg vil ikke dele ut bans og warnings i hytt og pine. Og, ja...hadde jeg vært her en del mere hvis jeg hadde tilgang til resten av forumet som moderator, men det har jeg ikke pr dags dato. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 B|Real: håper du skjønner at vi reagerte litt (hvis jeg tolket innlegget hans riktig). Greit at vi ikke skal flamme fyren, men det må være lov å si fra at vi ikke vil ha den slags ting her. Vi anser tross alt denne delen av forumet for vårt - vårt andre hjem Godt å se at det er moderatorer som kommer ned hit en gang iblandt. Kom gjerne innom uten at vi må inviter deg og Joda, skjønner at dere reagerer, det er ikke det men jeg vil ikke dele ut bans og warnings i hytt og pine. Og, ja...hadde jeg vært her en del mere hvis jeg hadde tilgang til resten av forumet som moderator, men det har jeg ikke pr dags dato. er du NØDT å tråle forumet etter dårlige poster kun fordi du er moderator? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 er du NØDT å tråle forumet etter dårlige poster kun fordi du er moderator? Dine ord, ikke mine. Men tilbake til topic folks =) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Men tilbake til topic folks =) Forhåpentligvis er det ikke så mye mer å snakke om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå