Gå til innhold

Ripped... Again!

Anbefalte innlegg

@Lanka;

Enig med det HalTan vil frem til her.

Du trenger ikke gi deg selv om du har startet i helt feil gate, det går an å finne veien tilbake. SÅFREMT du virkelig har innsett hva du har gjort, og virkelig mener det du her sier... Dette er nemlig mye det samme svaret jeg fikk sist gang, bare litt mer utdypende denne gangen.

Om du liker å designe, synes jeg ikke du skal gi deg med det, men om du har tenkt å forsette på samme måte som dette, med 0 respekt for normal folkeskikk og regler om opphavsrett, synes jeg du bør endre attitude før du nærmer deg webutviklingsområdet igjen.

Men om du mener hva du sier, ser jeg ingen grunn for å gi seg.

Sorry, men jeg er enda litt sjokkert. :blink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig hva trusler om politianmeldelse kan gjøre...

Forstår at dette er fryktelig kjipt, PC. Hadde klikket for meg hvis noen hadde snappet et design jeg hadde brukt lang tid på, og ikke engang snappe det på en skikkelig måte. Kansje vi burde ha en sticky tråd om copyright her i forumet, slik at ikke andre forumbrukere gjør det samme.

Lenke til kommentar
godt det er over da. får tenke tilbake på det som noe positivt PåleKatt. det er abre gode sider som blir rippet.. ;)

tenk om eg finner på å rippe denne da? :p

hvorfor i svarte skulle du finne på å gjøre det når du kan lage noe som er 100 ganger phetere. jeg kommer ikke på noe grunn til å rippe den siden, ser heller ikke noe grunn til å rippe i det hele tatt.. :no:

Lenke til kommentar
godt det er over da. får tenke tilbake på det som noe positivt PåleKatt. det er abre gode sider som blir rippet.. ;)

hvorfor i svarte skulle du finne på å gjøre det når du kan lage noe som er 100 ganger phetere. jeg kommer ikke på noe grunn til å rippe den siden, ser heller ikke noe grunn til å rippe i det hele tatt.. :no:

Humor? Ironi? Sarkasme?

Ring a bell? :ermm:

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg stoler helt 100% på duden. For mange er det veldig lett å "vri littegrann" på sannheten over internett. Mange tenker ikke alltid like godt over at det faktisk sitter noen i andre enden, og at det du sier betyr noe for dem.

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg stoler helt 100% på duden. For mange er det veldig lett å "vri littegrann" på sannheten over internett. Mange tenker ikke alltid like godt over at det faktisk sitter noen i andre enden, og at det du sier betyr noe for dem.

Det er det jeg også er en smule redd.

Var jo AKKURAT det som skjedde sist gang.

Men det er lov å håpe....

Lenke til kommentar

Humor? Ironi? Sarkasme?

Ring a bell? :ermm:

nei ærru gææær'n? /me var vel dønn seriøs! :thumbs:

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...