Gå til innhold

Ripped... Again!

Anbefalte innlegg

Jepp, definitivt tyveri av ditt arbeide :angry: , og dersom du har din lisenser i orden burde du absolutt gå videre med det!

PoleCat er en av de få på forumet som har lisensene sine i orden (tror jeg), så det går nok bra :yes:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åssn det? tenker du på PS lisens f eks?

For alt vi veit kan PoleCat ha laga all grafikken i paint, på den tungvinte måten, så vi kan ikkje bevise noke som helst ang. akkurat det.. :p

Jepp :p

PC har tegnet all grafikken sin. Piksel for piksel :laugh:

Lenke til kommentar
lisenser? Dei har da vel ingenting å bety vel?!

Det har faktisk ALT å bety.

For alt vi veit kan PoleCat ha laga all grafikken i paint, på den tungvinte måten, så vi kan ikkje bevise noke som helst ang. akkurat det.. :p

Tar jeg gruelig feil eller ligger det en liten streng i fila med info om at det er laget i PS??

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk på det samme. For alt de vet, kan jeg ha tegna den, scanna den inn på pcen og lagt den ut på web.

FrontPage derimot, som har gjort kodinga kan jo bevises, men også her er lisensen i orden.

EDIT: Det står heller ingen steder på siden at den er laget i PS.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Har du sett for en frekk bruker egentlig?? Utrolig at folk ikke gir seg.. :roll:

Lanka kan nok gjøre lite annet enn å dyppe PC'n til PoleCat i saltsyre og kaste den på havet, nå... Ellers kan vel PoleCat bevise at han har laget det...

PoleCat har jo også lisens på PS så det er i orden... :laugh:

Lenke til kommentar
Dessuten vet jeg ikke om du kan få gjordt så mye i norge, siden siden ikke ligger på en norsk server. Og hvis man taper en rettsak, kan man få ekstremt store saksomkostniinger. Litt kjipt å gjøre alt dette bare for en liten privat hjemmeside

Ifølge politiet og div andre jeg har snakket med hjelper det ikke at serveren står i utlandet siden det er du som er "Admin" på serverkontoen.. Har det samma siden jeg er webansvarlig for russen her og jeg blir politianmeldt for ærekrenking om jeg legger ut dødslista på nettet (politianmeldt av POLITIET)..:/

/me barsk! :lol:

Lenke til kommentar
Her nøyer vi oss ikke med utkastelse av host, Polert! Du vet det!?

Jeg sitter her og er faktisk ganske skjokkert. Jeg hadde så sinnsykt mye heller laget et dårlig design selv enn å bruke noen annens.

Lanka har jo toppen av frekkhet, som gjør et såpass bra design til sitt 'eget' dårlige design...

Han har nedgradert det utroolig mye fra originalen...

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk på det samme. For alt de vet, kan jeg ha tegna den, scanna den inn på pcen og lagt den ut på web.

FrontPage derimot, som har gjort kodinga kan jo bevises, men også her er lisensen i orden.

EDIT: Det står heller ingen steder på siden at den er laget i PS.

Tja, har man et .gif på siden sin bør man vel også, i en eller anne form ha en lzw-lisens fra unisys...

og:

Jada, men du kan jo prøve å melde noen for å kjøre pirat-taxi, og se hva som skjer dersom polti finner ut at du kjører en stjålet drosje og uten løyve selv...

det blir faktisk akkurat det samme.

OBS, nå beskylder jeg IKKE Polecat for noe, jeg snakker generelt.

Lenke til kommentar
Her nøyer vi oss ikke med utkastelse av host, Polert! Du vet det!?

Jeg sitter her og er faktisk ganske skjokkert. Jeg hadde så sinnsykt mye heller laget et dårlig design selv enn å bruke noen annens.

:yes:

Om en lager et dårlig design kan en i det minste skylde på at du er nybegynner :p

som tidligare sagt, the ripper har ingen stolthet lenger, ei heller noken respekt av oss her i WDS :p

Lenke til kommentar
som tidligare sagt, the ripper har ingen stolthet lenger, ei heller noken respekt av oss her i WDS :p

Den respekten han hadde fløy ut vinduet første gangen....

:yes: Nå er han for min del på samme stadie som gråstein og døde blomster.

Eller nei, disse har aldri gjort meg noe, så det må være _under_ disse.

OT: Goddamn som denne tråden eksploderte! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...