cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Forbidden You don't have permission to access /luralan/ on this server. jaja.. fikk ikke se jeg.... grmpfh... som sagt PoleCat.. jeg vet hvor balltreet ligger... uhm... vet ikke helt, men tror kanskje jeg greide å trykke på "!report" på PT sitt innlegg.. ikke meninga... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Helt utrolig! [OFF TOPIC]Under linker har du skrevet: Where I but my PC-parts. Det skal vel være Where I buy my PC-parts. *Ville bare si ifra [/OFF TOPIC] Endret 8. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Helt utrolig! [OFF TOPIC]Under linker har du skrevet: Where I but my PC-parts. Det skal vel være Where I buy my PC-parts. Vile bar si ifra [/OFF TOPIC] Hehe, klar over den. Ble korrigert på den første gang jeg flasha sida mi, og har glemt å endre det. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd Ikke nå lenger, er han vel? Saken med PC er ordnet opp, så da er det ingenting å sutre for lenger... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd Han er ikke et mobbeoffer. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd det er nok /me som er WDS' mobbeoffer Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd Han er ikke og har aldri vært det. Som Arve sier så er det han som er det søte rosa lille mobbeofferet vårt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Lanka forumets mobbe offer.......... følte for et utbrudd Ikke nå lenger, er han vel? Saken med PC er ordnet opp, så da er det ingenting å sutre for lenger... Korrekt. EDIT: Arve er herlig Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå