Gå til innhold

Ripped... Again!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....

HAHAHAHAHA! lanka har ikke gitt seg enda. han har sniket seg bort fra web design til mobil delen.  :laugh:  :p

17 år ja, i profilen står det at han er født i 1970!  :laugh:

eeeeh, la han vere i fred på forumet ffs!

Vi har vel aldri sagt at han skal komme seg vekk? Vi har sagt han ikkje skal rippe ingenting anna!

Dårlig av deg Makkaroni, dette var ikkje morsomt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Uheldig fargevalg bare, men man kan ikke hente lysjemobben for det...

Se på det som smiger at du blir kopiert hele tiden :)

Hehe ja, får vel nesten det.

Tingen er bare at dette også er folk fra forumet, og om du sjekker kolonne og kantene, er det vel så godt som rippa. ;)

Tjaja. :ermm:

Lenke til kommentar

Uff ja, "bakgrunnen" som repeteres nedover der ser helt lik PoleCat sin, pluss at fargene til fonten/teksten er likt i mine øyne. Nå var kanskje ikke rip'en fullstendig, men noe av materialet virker som det er blitt tatt (grafikken som repeteres vertikalt i bakgrunnen).

Hvis folk ikke klarer å lage grafikken selv, så får dem holde seg til html/css, boxed model og lage former/farger ut fra det, og ikke snekkre sammen grafikk andre har laget.

I det minste bør dem jo spørre om tillatelse om å bruke f.eks bakgrunnen/ideen.

Lenke til kommentar

Kjipt at du blir kopiert hele tiden polecat. Det er jo greit å titte på hva andre har gjort, og eksprimentere med det lokalt. Legger man det ut bør man først skjekke med den som har laget det at det er greit. Så lenge det ikke er til komersielt bruk så er de fleste fornøyd med en link til sin side og at det er nevnt i kildekoden. Sier folk nei så skal man også respektere det.

Hvis jeg hadde brukt mange timer på å lage noe bra og virkelig fått det til, og fått det stjålet hadde jeg tatt i bruk ikke mennesklige metoder som det heter. Men det er meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...