Gå til innhold

Ripped... Again!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første var sida var stygg som ******! men du har copyright på alt om du har lisens på photoshop og programvaren du brukte. dessuten kan han fyren anklage deg igjen og kreve en høyere erstatning fordi du var dum og hengte dette ut på en "utklippstavle" for innsyn uten å bruke juridiske riktige metoder. Etter mitt syn står du ganske dårlig til selv...

Lenke til kommentar
dessuten kan han fyren anklage deg igjen og kreve en høyere erstatning fordi du var dum og hengte dette ut på en "utklippstavle" for innsyn uten å bruke juridiske riktige metoder. Etter mitt syn står du ganske dårlig til selv...

Hadde du virkelig satt deg inn i saken, og kjent til bakgrunnen og alle forsøkene på å ordne opp FØR dette, tror jeg du kunne tenkt deg litt om først.

Egentlig dreide dette seg like mye om å få greie på mine rettigheter, som å få gitt ripperen en lærepenge.

Dessuten har ikke JEG navngitt noen (uten tillatelse), det var det andre som gjorde, og det kan jeg ikke annet enn beklage.

Beklager, men det ser ikke ut som DU har noens støtte i denne saken, selv om alle kan få si sin mening.

Lenke til kommentar
dessuten kan han fyren anklage deg igjen og kreve en høyere erstatning fordi du var dum og hengte dette ut på en "utklippstavle" for innsyn uten å bruke juridiske riktige metoder. Etter mitt syn står du ganske dårlig til selv...

1. Å nevne det på hw.no sitt forum er ikke uthenging..

2. Å gjøre slik er fult lovlig.. Ingen lover som motsier slikt.. Hva skulle da TV2 Hjelper Deg leve av da, evt Forbrukerrådet/ombudet..? De har jo begge informasjon om div bedrifter osv osv du ikke bør rote deg borti..

For å bruke dine ord på deg selv; "etter mitt syn står du ganske dårlig til selv..."

:lol: ©

Lenke til kommentar
Jepp.

Menne arve har .com og han er bare 16 (veeeeldig liten) :devil:

jeg har også .com og jeg er enda yngre!! :p

jeg vant!(tror eg)

Jeg har også dottkåmm-domene, og er 15.

...men du "vant", siden du snart blir fjortiss...

Jeg har også dott.com domene, er 13 blir 14 i april :)..

Riktignok ikke jeg som betaler det men jeg styrer det :D

Lenke til kommentar

Lurte på en ting, når det var snakk om copyright her og sånt.

Altså så vidt jeg vet må man søke etter å HA copyright (stemmer?). Men man har uansett (så lenge man selv har laget det) en "slags" copyright på det?

Men poenget, det er ikke noe galt i å skrive at man har copyright på design og sånt, hvis man egentlig ikke har det? Mener da hvis man HAR laget det selv, men ikke har søkt etter noen copyright?

Lenke til kommentar

Uten å være helt sikker;

Når man søker om Copyright (på ting og produkter) er det kanskje fordi man har nyttet en spesiell teknologi som man ikke vil at andre skal bruke.. Hm. Det heter kanskje patent det..

Man trenger vel ikke å søke om Copyright, det man selv lager, er ens eget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...