Gå til innhold

Ripped... Again!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dino: beklager.. da har nok jeg lest feil/oversett et par punkter i lisens-avtalen for trialen.. (har fullversion selv, så.. ja..)

Er nok ikke spesielt bevandret i åndsverkloven, dessverre.. så.. kunne du delt din ekspertise med oss og sagt hva §56 sier, hadde ihvertfall jeg satt pris på det...

beklager hvis jeg da feilinformerte/snakka uten å helt satt meg inn i hva jeg prata om..

Dino is tha man!! ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
les lisensen for trial-versjonen.

Gidder ikke laste ned trial bare for å lese lisensen, så kan du berike oss med hva som står der?

Den sier at du ikke under noen omstendighet kan bruke et verk laget i din PS-trialversjon til noe som helst annet enn for privat læring, og all publisering av et eventuelt sluttprodukt som du har laget er forbudt.

Dette gjelder forøvrig ikke bare PS, men også de fleste andre softwarte-produsenter operer med tilsvarende lisenser på deres programvare, og dersom du bruker en sånn trial, så har du automatisk godkjent disse vilkår (minst en gang).

cfenso: les HER. ;)

Lenke til kommentar
er det ikke snakk om kommersielt bruk? Og hjemmesidene våre regnes vel ikke som kommersielle?

Nei det er snakk om publisering av materiale.

Og, dersom du har nevnt for noen at du kan lage likedan for dem, la oss si for Kr 500, eller at du tar jevnt 1000,- nå om dagen, for eksempel i et offentlig forum, ja da er det plutselig nok til at det er kommersielt bruk i massevis, og vi begyner plutselg snakke erstatnig, og ikke lengre inndragning/nedstenging av materiale..

Lenke til kommentar
tror nok ikke det blir bare inndraging nei. Det blir nok saksøking og henrettelse bare for å statuere et eksempel er jeg redd

ekskusjonspeletongen neste ja :green:

Nei har dere ever hørt om at noen har fått problemer pga sin private hjemmeside? nix, men teoretisk, ja så er det definitivt lagt til rette for å krølle det veldig til for en stakkar, dersom det skulle være ønskelig.

Saken er en helt annen dersom du har tatt deg betalt, eller tilbudt deg å gjøre en jobb mot betaling hvor det aktuelle åndsverk var benyttet eller tiltenkt benyttet.

Og et skrytealbum av dine verk på din hjemmeside er definitivt nok til å skape problemer, dersom noen skulle ønske det.

Lenke til kommentar

Hva???? Det er ikke sida mi da? jeg har ikke side mer? denne siden er jo laget av en eller annen reisegreie for Landet Sri Lanka Da. Herregud er det mulig å ta mere feil???? Jeg kjøper ikke .com? Er jo ikke eldre enn 16 jo. Hva skal jeg med .com når jeg bare hadde dette her som hobby, noe som er slutt nå.

Gi dere a. Har lagd Photoshop på hylla. La meg Være.

Lenke til kommentar
Hva???? Det er ikke sida mi da? jeg har ikke side mer? denne siden er jo laget av en eller annen reisegreie for Landet Sri Lanka Da. Herregud er det mulig å ta mere feil???? Jeg kjøper ikke .com? Er jo ikke eldre enn 16 jo. Hva skal jeg med .com når jeg bare hadde dette her som hobby, noe som er slutt nå.

Gi dere a. Har lagd Photoshop på hylla. La meg Være.

om du leser dette:

For pokker, ikkje gi deg med en hobby kun fordi du har vert litt slem og rippa! Det er slemt å rippe, men om du aldri gjør det igjen så kan du vel designe og leike så masse du berre orker i photoshop vel?

Du er evig velkommen her på forumet, så lenge du kommer opp med egne verk!

:w00t:

Lenke til kommentar

Fikk PM fra Lanka nettop:

Skal jeg si hva som feiler meg? Faren din... Ta oxo pass kjeften din du..

Hakke rippa crazylanka.com så bare se å stikk til ett visst sted.

Fikk enda en:

Fordi Moren Din Er Mann........

Ikke Leeeeeek Deilig Aa. Ekke Vits I Å Loke Så ******* Og Komme Her Og Skrive Sånn Piss. Tør Du Ikke Å Ta Dette Face To Face Er Du Bare Teit, Hvor Gammel Er DU Enkli? 45??

Endret av omiro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...