Bogge Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har hørt om mange som har kjøpt seg ram-kjøler, men merker man egentlig noe forskjell eller er det bare at det er fint å ha.... Burde jeg kjøpe det. Jeg har bare tenkt på det hvis man merker noe forskjell, hvis ikke gidder jeg ikke å bruke penger på det... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) hvilket ram/grafikkort har du og hvilken spenning kjører du på? Endret 7. februar 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) hvilken ram tenker du på? og skal du overklokke rammen? Endret 7. februar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tenker du på system-RAM eller RAM'en på grafikkortet?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 System-RAM trenger skjelden kjøling, den blir "aldri" så varm at den får behov for det. Skjermkort-RAM derimot, har godt av et par kjøleribber eller liknande, dei blir fort veldig varme når du spiller en del Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 System-RAM trenger skjelden kjøling, den blir "aldri" så varm at den får behov for det. Skjermkort-RAM derimot, har godt av et par kjøleribber eller liknande, dei blir fort veldig varme når du spiller en del vel, om volten er høy grunnet et ønske om høyere fsb og/eller lavere timings, så kan (system)ramen bli ganske varm. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg tenker på system- rammen. Jeg har drr- 400mhz. Skjønner ikke hva dere mener med "spenning" Har ikke tenkt på å overklokke rammen noe særlig Endret 7. februar 2004 av Bogge Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Da trenger du det i allefall ikke Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg tenker på system- rammen. Jeg har drr- 400mhz. Skjønner ikke hva dere mener med "spenning" Har ikke tenkt på å overklokke rammen noe særlig Spenning= Hvor høy volt du kjører på brikkene, desto høyere volt desto mer varme. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå