Lars73 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Har problemer med å finne en bra font til en familie-hjemmeside jeg skal lage. Noen av dere som har et forslag om hvor jeg kan finne en bra en? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Har problemer med å finne en bra font til en familie-hjemmeside jeg skal lage. Noen av dere som har et forslag om hvor jeg kan finne en bra en? 04b_21, str 6 og ingen smooth/strong/crisp osv.. Btw, du må bruke store bokstaver, men fonten er digg..! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Har problemer med å finne en bra font til en familie-hjemmeside jeg skal lage. Noen av dere som har et forslag om hvor jeg kan finne en bra en? 04b_21, str 6 og ingen smooth/strong/crisp osv.. Btw, du må bruke store bokstaver, men fonten er digg..! Jepp! Men fonten er meget liten da, så får håpe den står i stil med resten av designet. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Har problemer med å finne en bra font til en familie-hjemmeside jeg skal lage. Noen av dere som har et forslag om hvor jeg kan finne en bra en? 04b_21, str 6 og ingen smooth/strong/crisp osv.. Btw, du må bruke store bokstaver, men fonten er digg..! Jepp! Men fonten er meget liten da, så får håpe den står i stil med resten av designet. 04b_21 fonten finner jeg ikke (mulig jeg misforstår noe her nå ). Skal lage knappene i photoshop hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du må laste den ned.. @PoleCat; Fonten på knappene pleier ikke være stort større da.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Om 04b_21 er en fin pixelfont, vil /me nesten anbefale silkscreen i samme sleng. Den blir finast som 8/9px , og gjør seg litt bedre på knapper (imo).. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Noen som gidder å fortelle meg hvor jeg kan laste ned disse fontene? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2562 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Noen av dere som har et forslag om hvor jeg kan finne en bra en? Her har du en samling font-sider som ikke inneholder 1000-vis av popups; http://ufc.demoted.org/solutions/lifesavers.htm Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 04b_21 og silkscreen var jo ikke fine i det hele tatt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 04b_21 og silkscreen var jo ikke fine i det hele tatt Da er det fordi du ikke har brukt dem riktig. 04b_21 skal være 6pt og uten aa. DA blir den fin! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Om du bruker 04b_21 rett blir den slik; Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hehe, ok. Da prøver jeg på nytt. Takk for tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå